آفتاب

آی فیلم همزمان با پخش «جیران»، سراغ «پهلوانان نمی‌میرند» رفت



فیلم‌نیوز نوشت: شبکه آی فیلم همزمان با اوج گرفتن سریال «جیران» در شبکه خانگی قصد دارد یکی از سریال‌های موفق حسن فتحی با نام« پهلوانان نمی‌میرند» را از اواخر هفته روانه آنتن کند.

شبکه آی فیلم در انتخاب سریال‌هایش ، نیم نگاهی به شبکه خانگی دارد. براساس فرمول این شبکه، اگر کارگردانی که در شبکه خانگی سریال پرمخاطبی در حال پخش دارد، برای تلویزیون سریالی ساخته باشد، بلافاصله آن سریال را وارد کنداکتور پخش خود می‌کند. به عنوان مثال در طول پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی از شبکه خانگی، آی فیلم سه سریال تلویزیونی او از جمله « هشت و نیم دقیقه» و… را روانه آنتن کرد.

چندی پیش همزمان با شروع پخش سریال «جادوگر» به کارگردانی سید مسعود اطیابی، اقدام به پخش سریال تلویزیونی او با نام «کامیون» کرد.

این شبکه حالا و در هفته‌های که داستان سریال «جیران» ساخته حسن فتحی اوج گرفته، تصمیم دارد تا یکی از سریال‌های تاریخی و پر مخاطب او با نام «پهلوانان نمی‌میرند» را روی آنتن بفرستد.

«پهلوانان نمی‌میرند» از محصولات گروه فیلم و سریال شبکه دو است که نخستین بار در سال 1376 روی آنتن این شبکه رفت. در این سریال تاریخی جمشید مشایخی، عبد الرضا اکبری، کتایون ریاحی، فریبا کرامران ، علی اوسیوند، فریما فرجمامی، عنایت بخشی ، حمید مظفری و… بازی دارند.

این سریال قرار است از چهارشنبه پانزدهم تیرماه هرشب ساعت 20 از شبکه آی فیلم پخش شود.




وبگردی