آفتاب

عزیزی خادم: با حضور اینفانتینو جشن صعود می‌گیریم



ایرنا نوشت: رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی ایران در آستانه سریع ترین صعود خود به جام جهانی است و قصد داریم با حضور اینفانتینو در تهران جشن بزرگ صعود و غرور ملی را برگزار کنیم.

شهاب الدین عزیزی خادم افزود: تیم ملی فوتبال ایران در آستانه سریع ترین صعود خود به جام جهانی فوتبال است، ملت ایران و مردم ورزش دوست ما به این غرور و هویت ملی نیاز دارند.

وی ادامه داد: ما شاهد یک صعود زودهنگام، سریع، کم هزینه و  پر منفعت برای فوتبال ملی هستیم و همه باید به هم کمک کنیم تا فوتبال ملی ما در این فضا باقی بماند. در حال حاضر به دلیل تعطیلات سال نو میلادی منتظر هستیم تا زمان حضور اینفانتینو (رئیس فیفا) در تهران مشخص شود تا در یک جشن بزرگ ملی صعودمان را جشن بگیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال به موفقیت های تیم ملی هم اشاره کرد و گفت: تیم ملی ایران امروز رکورد جدیدی را در سطح جهانی به ثبت رسانده است، فراموش نکنیم ما در شرایطی بودیم که حتی خوشبین ترین هوادار ما تصور صعود تیم ملی فوتبال ایران را نداشت اما دیدیم چگونه و با اقتدار موفق شدیم از آن مسیر سخت عبور کنیم و اکنون در چه شرایط مناسبی قرار داریم. این مساله جای شکر دارد و من از خداوند بابت این لطف و نگاهی که به ما داشت، سپاسگذارم.

عزیزی خادم افزود: ملت ایران شایسته این افتخار و غرور ملی است، حضور ما در جام جهانی جدا از مباحث و عواید مالی که دارد، برای جوانان و ملت ایران غرور و هویت ملی را هم به همراه خواهد داشت و انشالله با این صعود در دیدار خانگی و در ورزشگاه آزادی تهران، همبستگی و اتحادمان را جشن می گیریم.

وی که در مراسم راهپیمایی گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کرده بود، تاکید کرد: این سردار شهید درس بزرگی به همه ما داد و آن درس فداکاری، ایثار و شهادت بود. امیدوارم بتوانیم در این مسیر که مسیر انسان سازی است گام برداریم و به خوبی از میراث آن سردار بزرگ اسلام دفاع کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: باید به جوانان کشورمان این نکته را یادآور شویم که سردار سلیمانی با جانفشانی خود درس زندگی، گذشت، دگر خواهی و انسانیت را به همه ما آموخت و نباید فراموش کنیم که او تمام زندگی و هستی خویش را فدای مردم و انقلاب کرد.




وبگردی