آفتاب

رستوران های دبی

رستوران های دبی

یکی از مواردی که همواره در سفر مهم است خورد و خوراک مسافران می باشد.هر فردی در سفر خود علاقه دارد تا رستوران ها و غذاهای آن شهر را کشف کند.در این مطلب قصد داریم تا رستوران هایی در دبی را به شما معرفی کنیم.

رستوران چیلیز  CHILI’S 

رستوران چیلیز دبی یک رستوران زنجیره‌ای آمریکایی است که غذاهای سبک تکس مکس را به مهمانان ارائه می‌دهد و به خاطر غذاهای مکزیکی و مارگاریتای آن معروف است. . کمپانی توسط لری لوین در تگزاس در سال ۱۹۷۵ تاسیس شد و در حال حاضر به برینکر اینترنشنال تعلق دارد و توسط این کمپانی اداره می‌شود. سبک تکس مکس (سبک تگزاسی – مکزیکی که ریشه در ایالت‌های جنوبی آمریکا دارد)

منطقه:دیره 

آدرس: Level 2, Deira City Centre, Deira City Centre Area, Dubai Level 1 , Near Aquarium, Dubai Mall, Dubai




رستوران ژاپنی زوما 

این رستوران ژاپنی خوب در طی سالها توانسته رتبه خوبی را در میان رستوران های دبی به دست آورده است.وجود بیش از سه طبقه (یک سالن زیبا و لوکس در طبقه بالای ورودی، مناسب برای قبل یا بعد از شام مخلوط با نوشیدنی وجود دارد)، معمولا همه صندلی ها کاملا در شب معین رزرو شده است، زوما درآمد خود را با افزایش قیمت صندلی های رزرو نشده برای سازگاری در همه چیز آن بدست آورده است. خدماتی که این رستوران ارائه می دهد عالی است و می توان گفت که همه از آن راضی هستند – از سیخ های کباب رباتی تا ساشیمی، تمپورا تا تاتاکی – شما حتی نمی توانید ذره ای بی نظمی در این مکان و ظرف های غذای آن پیدا کنید. این رستوران با ماهی کاد سیاه شهرت دارد چرا که این غذا را بهتر هر رستوران ژاپنی دیگر ارائه می دهد. 

منطقه: فستیوال سیتی 

آدرس: Podium Level, Gate Village 6, Sheikh Zayed Road, DIFC, Dubai




رستوران موری سوشی 

اگر به دنبال مکانی با پایین ترین تنوع قیمت و نمایی از برج خلیفه می باشید این رستوران یک گزینه مناسب می باشد.. با توجه به منوی رستوران بیان آنکه این رستوران در کدام شاخه از انواع رستوران های موجود در دبی قرار می گیرد بسیار سخت است. غذاهای آشنا مانند (ماهی تن، مکی رول کالیفرنیا) تا غذاهای نا آشنا مانند (رول لازانیا) در این رستوران سرو می شود. 

منطقه:داون تاون 

آدرس: Tower 2, Sheikh Mohammed Bin Rashid Boulevard, Downtown Dubai, Dubai




رستوران اسپایس کلاب 

به دنیای شگفت انگیز و مهیج خوراکی های ریز ریز اسپایس کلاب خوش آمدید. آب اسفناج تزریق شده در لوله های آزمایش، سس تمبر هندی در یک سرنگ و یک کیک شکلاتی به شکل یک قالب صابون از ویژگی های این دنیای لذیذ می باشد.این شور و شوق خلاقانه پخت و پز مواد غذایی در حرفه آشپزی همه در دبی بوجود آمده است، با مفهومی نوین از غذاهای هندی که منجر به شیوه جدیدی در آشپزی شده است.اسپایس کلاب هیجان خاصی را در بر دبی از طریق غذاهای هندی ایجاد کرده است که زبان ها را خواهد سوزاند.اگر به غذاهای تند علاقه دارید.این رستوران بهترین گزینه است. 

منطقه:بر دبی 

آدرس: Opposite Aster Hospital, Near Sharaf DG, Kuwait Street, Mankhool, Dubai





کد N1745297

وبگردی