آفتاب

جاذبه های گردشگری پاتایا

جاذبه های گردشگری پاتایا

شهر پاتایا یکی از جاذبه های معروف و محبوب گردشگری در جهان است که افراد زیادی را به دلیل وجود سواحل و طبیعت زیبا به تایلند می کشاند.در این مطلب قصد داریم تا مکان های تفریحی فوق العاده و هیجان انگیز در پاتایا را به شما معرفی کنیم.

پاتایا جاذبه های گردشگری گسترده ای دارد، و تا کنون توانسته گردشگران زیادی را جذب می کند. برای افرادی که علاقه مند به به طبیعت و ماجراجویی و تفریح هستند  پاتایا بهترین گزینه برای سفر می باشد.

موزه ریپلی باور می کنی یا نه !
نام این موزه از کتابی با همین نام الهام گرفته شده است.نمایشگاه های زیادی قدرت خودشان  را برای درک مفاهیم گوناگون گسترش داده اند , نمایشگاه ها خیره کننده و هیجان انگیز هستند  اما موزه مکانی فراتر از این مفهوم است و با نشان دادن اشیا نشان می دهد که واقعیت می تواند حتی از خیال هم فراتر رود. برای تفریح بیشتر سوارکاری ,موزه مجسمه سازی و سینما و بالن سواری در اینجا وجود دارد.



پاراسیلینگ 
در طول روز در آسمان پاتایا پرواز کنید.اگر اهل ماجراجویی هستید ورزش پاراسیلینگ پر از هیجان و شگفتی است .
چترتان را محکم به یک قایق موتوری می بندند و یک سواری پرهیجان و یک منظره منحصر به فرد از شهر و خلیج را از آسمان تجربه می کنید، گاهی اوقات از فاصله نزدیک هنگامی که راننده قایق توقف می کند، قبل از اینکه دوباره آن ها را به آسمان بفرستد اجازه می دهد چتر نجات در آب بیوفتد. فروشندگان ورزش چتر پاراسیلینگ در امتداد جاده جنوبی ساحل هستند و نرخ آن ها در حدود 500 بات برای یک سفر کوتاه می باشد.



پارک تفریحی و آبی پاتایا 
پارک  تفریحی پاتایا در منطقه پراتومناک  قرار دارد، و مکانی مناسب و  پر از سرگرمی برای  خانواده ها است که  با سه حوزه مجزا می باشد. می توان قبل از استفاده از  پارک تفریحی با ترن هوایی و کشتی وایکینگ ها  از صرف شام  از بالای برج با چشم اندازی 360 درجه از یکی از رستوران  های بالای برج نهایت  لذت ببرید. در این پارک می توانید از گرداب ها وسرسره های آبی استفاده کنید و از یک ساحل خصوصی تنها چند قدم دور تر از آن لذت ببرید.
 
اسکله بالی های 
بالی های برای غواصی و ماهیگیری بهترین گزینه است و راهی برای رسیدن به کوه لارن که جاذبه زیبایی می باشد.محبوب ترین جزیره اطراف پاتایا جزیره مرجانی است که دارای ساحل شن سفید است و امکان استراحت , غواصی , و قدم زنی را به شما می دهد.کشتی های مسافربری زیادی در این منطقه وجود دارد که شما را سی دقیقه طول می کشد تا به جزیره برساند این در حالی است که اگر با قایق موتوری بروید سریع تر خواهید رسید.کرایه کشتی از قایق موتوری بسیار ارزان تر است.توصیه می شود در هنگام استفاده از آنها ایمنی را رعایت کنید.

موزه خرس تدی   
موزه خرس تدی بسیار جالب  و عجیب و غریب است که حدود هزار نوع حیوان در آن وجود دارد.از آدم کوتولو های کریسمس گرفته تا یک پاندای غول پیکر 3 متری در این موزه وجود دارد.خانواده ها به ویژه کودکان در این موزه بسیار لذت می برند. به نوعی این موزه شکل یک سفر در طول تاریخ و فانتزی است که به طور کامل توسط اسباب بازی های دوست داشتنی اجرا می شود. 



معبد چای منگکول 
یک معبد سلطنتی بزرگ در انتهای جاده جنوبی پاتایا قرار گرفته است. این ساختمان های عجیب غریب و رنگارنگ ، در میان تصاویر مقدس و یک مجسمه بودای ایستاده در میان خرابه های 350 ساله در آیوتایا قرار دارد ؛ فضای پارکینگ گسترده  این جا ، محل برپایی یک بازار محلی  شلوغ در روزهای خاص است . 

هنر در بهشت 
هنر در بهشت نام یک گالری  در پاتا است که با استفاده از خطاهای دید سبکی از هنر را به تماشاگران عرضه می کند.می توانید همراه خود یک دوربین داشته باشید و آثار هنرمندان را که شامل آثار کلاسیک و غیره است را به خوبی لمس کنید و دنیای نقاشی ها ی روی دیوار را لمس کنید.

 

کائو پاتایا
کائو پاتایا منظره زیبای طبیعی است که از همان ابتدا گردشگران را به پاتایا جذب می کند، اگر در سفر خود به پاتایا دوست دارید عکس های متفاوت و زیبایی که بهترین منظره را دارد بگیرید به کائو پاتایا بروید که نمایی فوق العاده از شهر را که رنگ های شاد و مختلف   خواهید دید.این مکان  روستای کوچک جذاب ماهی گیری بوده که به یک منظره رنگارنگ تکامل یافته ، و هنوز هم تعداد زیادی از مردم را جذب می کنند.منظره ای که از کائو تماشا می کنید از تپه ها تا جنوب شهر را نمایان می کند و این زیباترین بخش سفر شما خواهد بود.
 
 

آژانس هواپیمایی قصرشیرین مجری مستقیم تور پاتایا
کد N1735436

وبگردی