آفتاب

سفری متفاوت با هتل های چهارستاره

سفری متفاوت با هتل های چهارستاره

در شروع فصل تابستان بهترین و مناسب ترین سفر استفاده از تور مشهد میباشد مانلی پرواز در روزهای خوب تابستانی مناسب ترین نرخ های تور مشهد را برای شما مسافران عزیز در نظر گرفته است تاهمه زائران بتوانند به راحتی سفر کنند. برای رزرو تور مشهد میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در رابطه با تور مشهد هتل های چهار ستاره پرس و جو کنید.

تور مشهد با هتل های 4 ستاره
در این مقاله ما اطلاعاتی مختصر در رابطه ، تور مشهد با هتل های چهار ستاره  به شما می دهیم تا برای سفری به یاد ماندنی برنامه ریزی عالی داشته باشید.
تور مشهد با هتل 4 ستاره کیانا: هتل کیانا در خیابان امام رضا 2 واقع می باشد. این هتل در فاصله 500 متری از حرم مطهّر رضوی قرار دارد. پروژه ساخت هتل کیانا در سال 1391 و در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و با انگیزه ارائه خدماتی متفاوت و شایسته میهمانان و زائران آن حضرت آغاز شد. اتاقهای هتل کیانا به این صورت دسته بندی شده است:
واحدهای VIP : این سوئیت ویژه زوج های جوان و عروس و داماد ها در نظر گرفته شده است و شامل یک تخت دبل و فضائی جهت نشیمن، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز می باشد و ظرفیت این اتاق 2 نفر تعریف شده است.                      

واحدهای ۲ تخت سینگل و دبل : این نوع اتاق دارای دو تخت می باشد و بر حسب انتخاب شما می توان تخت های سینگل و یا یک تخت دبل قرار داده شود.همچنین این اتاق دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام می باشد و ظرفیت این اتاق ۲ نفر تعریف شده است.

واحدهای ۳ تخت : اتاق سه تخت شامل یک تخت دبل و یک تخت سینگل، دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام می باشد و ظرفیت این اتاق 3 نفر تعریف شده است.



هتل کیانا مشهد، علاوه بر نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا(ع)، از امتیازات قابل توجه دیگری نیز برای آسایش و رفاه هرچه بیشتر میهمانان برخوردار است. بی‌شک اگر یک بار در رستوران‌های هتل غذا بخورید دیگر تمایلی نخواهید داشت که به رستوران‌های شهر بروید زیرا غذاهای این رستوران‌ها هم باکیفیت‌اند و هم خوشمزه. در هتل کیانا همه چیز برای سفری مفرح و شاد نیز فراهم شده است.
تور مشهد با هتل 4 ستاره هلیا: هتل چهار ستاره هلیا مشهد از هتل‌های احداث شده در خیابان امام رضا می‌باشد که در نزدیکی حرم مطهر حضرت امام رضا(علیه السلام) واقع شده است. هتل هلیا دارای ۸۴ واحد با ظرفیت ۲۵۲ نفر می‌باشد که در ۸ طبقه بنا گردیده است. که دارای سوئیت های یک خوابه و دو خوابه همراه با دو رستوران بزرگ و یک کافی شاپ اینتر نت وایر لس در لابی هتل و دو پارکینگ اختصاصی و سالن اجتماعات در دست ساخت می باشد از مزیت‌های این مجموعه می‌توان نزدیکی به بازار رضا و بازار هفده شهریور را اشاره نمود. انواع اتاقهای آن به ترتیب و خدمات آن دوتخته - سه تخته - چهار تخته با خدمات (صبخانه ناهار شام فولبرد : صبحانه ، ناهار ، شام ) می باشد و امکانات داخل اتاق شامل یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی،
تور مشهد با هتل 4 ستاره فردوس: شب و روز های به یاد ماندنی و لوکس .در ادامه به معرفی کلی هتل فردوس مشهد می  پردازیم تا با انتخابهای بیشتری اقامتگاه خود را انتخاب کنید.هتل فردوس مشهد با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال 1388 افتتاح شد. این هتل دارای 8 طبقه مشتمل بر 96 باب اتاق، سوئیت و 2 باب سوئیت VIP می باشد.  از مزیت‌های این مجموعهمی‌توان: نزدیکی به حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام)، بازار رضا و بازار هفده شهریور اشاره نمود. هتل فردوس با امکانات رفاهی مناسب درخور هتل چهار ستاره با پرسنلی مجرب وآموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از شما عزیزان و مهمانان گرانقدر حضرت امام رضا (علیه السلام) می‌باشد.
خدمات هتل فردوس مشهد اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فردوس مشهد رایگان و کودکان 2 تا 6 سال بصورت نیم بها محاسبه می شود. همچنین این هتل دارای خدمات گشت و تورهای یک روزه و نیم روزه می باشد.اتاق های هتل فردوس دارای تلویزیون،IPTV  (موزیک، فیلم، بازی ... )، ماهواره، ايركانديشن، اينترنت wireless،سرويس بهداشتي فرنگی، تلفن , کاناپه ، ميزغذاخوری 2 نفره ،كتري برقي وحوله های واحد به صورت تن پوش ميباشد. امکانات هتل سالن کنفرانس ، لابی ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی ، خدمات خانه داری ، رستوران ، خشک شویی ، نگهداری کودکان ، سیستم ویدئو مرکزی ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، صندوق امانات (پذیرش) ، روزنامه در لابی فاصله تا سایر مراکز



برترین هتل های آنتالیا کدامند؟ در تابستان96 اگر تور آنتالیا را اولویت سفرهای تابستان خود قرارداده اید باید به شما بگویم که بهترین تصمیم را گرفته اید چرا که سفر با  تور آنتالیا سفری مقرون به صرفه است و از لحاظ هزینه مناسب میباشد. سفرهای ساحلی در این فصل دل انگیز، بسیار طرفدار دارد حال که در فصل زیبای تابستان هستیم فرصت مناسبی برای سفر با  تور ارزان آنتالیا میباشد که این تور عالی و بی عیب و نقص را مانلی پرواز مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی به مسافران خود پیشنهاد میدهد و در هر روز سال با مواجه کنندگان بسیاری رو به رو میشود. تور آنتالیا از تورهای ساحلی میباشد که در آن میتوانید حسابی خوش بگذرانید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید .علاقه مندان به ورزش های آبی میتوانند با شرکت در تور تایلند نهایت لذت را از تفریحات گردشی و بهترین مراکز خرید را ببرند. این شهر هرسال بیش از پنج میلیون گردشگر را جذب خود کرده است.
همانطور که میدانید در سفر محل اقامت یکی از اساسی ترین اجزا سفر به شمار میرود همه دوست دارند در سفر بهترین و لوکس ترین اقامت را داشته باشند، حال اگر هنوز هتلی برای اقامت خود انتخاب نکرده اید مانلی پرواز در این مقاله به شما مسافران گرامی، بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا را پیشنهاد میدهد. اما (به یاد داشته باشید قبل از رفتن به هتل، جلو فرودگاه که خواستید تاکسی سوار بشید قبل از آن مبلغ کرایه را چک کنید تا نرخی گران از شما نگیرند.)
HIMEROS HOTEL  هتل ALL 4*
LALA HADRIANUS HOTEL  هتل ALL 4*
 PORTO BELLO HOTEL HOTELهتل ALL 5*
LARA FAMILY CLUB  هتل U.ALL 5*
WOW TOPKPI PLACE HOTEL   هتل U.ALL 5*
خدمات هتل های تور آنتالیا شامل :بلیط هواپیما رفت و برگشت + ترانسفر فرودگاهی +اقامت در هتل های انتالیا + صبحانه + لیدر فارسی زبان + گشت شهری + بیمه مسافرتی میباشد.



تور استانبول نصف قیمت: تیم خبر گردی مانلی پرواز برای راحتی و آسودگی مسافران عزیز مانلی تور های فوق العاده ایی معرفی میکنند یکی از این تورها  تور ارزان استانبول میباشد این تورها بدلیل پر نشدن ظرفیت در لحظات آخر با تخفیف های ویژه به فروش میرسند.حال به توضیح مختصر و مفید و بررسی تور لحظه آخری و  تور ارزان استانبول دقیقه 90 میپردازیم. مانلی پرواز با شعار همسفری ماندگار برای مسافران عزیز خود همیشه برای آرامش خاطر شما میکوشد. به همین خاطر مانلی به شما هتل های 4 ستاره استانبول را پیشنهاد میدهد که میتوانید بهترین اقامت در هتل های استانبول را داشته باشید.
هتل 4 ستاره  لیون (تکسیم) | Lion : هتل لیون می باشد که با نزدیکی به مرکز شهر یعنی میدان تقسیم توانسته جزء هتلهای عام پسند است. هتل 4 ستاره لیون داری اتاقهای بزرگ و لوکس می باشد که از نظر  عایق صوتی بسیار مناسب می باشد و هیچگونه صدای داخل اتاق شنیده نمی شود.امکانات هتل شامل : اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع و اینترنت رایگان حتی داخل اتاقها + حمام شخصی + تلویزیون ماهواره ای برخوردا می باشد. و از دیگر خدمات میتوان به خشکشویی و اتوشویی و گشت شهری رایگان تا موزه ایا صوفیه و تا بازار بزرگ. داخل هتل رستوران و کافه وجود دارد که رستوران آن به اسم گلکسی می  باشد و ظرفیت آن  200 نفره است و کافه ونوس که در لابی هتل واقع است. با تور ارزان استانبول حتی میتوانید از سالن های SPA استفاده کنید و بعد از یه خرید و گشت گذار در شهر استانبول میتوانید از حمام ترکی این سالن استفاده کنید.
هتل 4 ستاره کریستال(تکسیمCrystal): میدان تقسیم، قلب استانبول مدرن در نظر گرفته می‌شود و ایستگاه مرکزی شبکهٔ متروی استانبول در این میدان قرار دارد.به همین دلیل است که دنبال هتلی در این منطقه خواهید بود هتل کریستال یک هتل 4 ستاره بسیار مورد پسند مسافر در میدان تکسیم می باشد و از نظر مسافت با وسایل حمل و نقل تا ایستگاه اتوبوس Hava فقط 100 متر فاصله دارد.و بسیار نزدیک به متروی سراسر شهر استانبول دارد.اما در مورد هتل کریستال چنین میتوان نوشت که در این مجموعه ۲۱۳ اتاق موجود می باشد که در آن سوئیت و اتاق مخصوص معلولین نیز یافت می شود .مکانات اتاقها : تلفن ، صندوق امانات ، تلویزیون ،سیستم حرارتی و برودتی ، حمام ، سرویس حمام ، سشوار .
امکانات هتل : سیستم حرارتی وبرودتی مرکزی ، خشکشویی و اتو شوئی ، صندوق امانات ، فروشگاه ، سرویس اتاق ۲۴ ساعته ، دکتر و پرستار ، استخر سر پوشیده ، استخر کودک، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ و پینگ پونگ .
پذیرایی : سرو صبحانه در اتاق و سالن صبحانه صورت می گیرد . رستوران ( بوفه باز ) ، رستوران بین المللی نیز از مسافرین پذیرایی می نماید.
هتل ۴ ستاره کریستال (Crystal) با ۲۱۴ اتاق با اندازه های مختلف پذیرای مهمانان خود می باشد که این اتاق ها شامل اتاق های استاندارد، اتاق هایی ویژه معلولین، اتاق های متصل و سوئیت می باشد.
همه ی اتاق های این هتل دارای امکاناتی چون: صفحه نمایش LCD، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تهویه، سیستم ایمنی، اینترنت رایگان وایرلس می باشد همچنین پنجره های سوئیت های لوکس این هتل رو به تنگه ی زیبای بسفر باز می شود که شما می توانید این مناظر زیبا را در بالکن سوئیت تماشا کنید. از دیگر امکانات سوئیت ها قهوه و چای ساز است.شما می توانید بعد از ظهر شادی را در استخر سر پوشیده ی هتل ۴ ستاره کریستال (Crystal) برای خود فراهم کنید و از امکانات دیگر آن از جمله سونا، حمام ترکی و اتاق ماساژ لذت ببرید.
کد N1734099

وبگردی