آفتاب

دقیقه ۹۰ کجا بریم!

دقیقه ۹۰ کجا بریم!

تیم خبر گردی مانلی پرواز برای راحتی و آسودگی مسافران عزیز مانلی تور های فوق العاده ایی معرفی میکنند.

یکی از این تورها تور ارزان استانبول میباشد این تورها بدلیل پر نشدن ظرفیت در لحظات آخر با تخفیف های ویژه به فروش میرسند.حال به توضیح مختصر و مفید و بررسی تور لحظه آخری و تور ارزان استانبول دقیقه 90 میپردازیم. مانلی پرواز با شعار همسفری ماندگار برای مسافران عزیز خود همیشه برای آرامش خاطر شما میکوشد.


تور لحظه آخری یا تور آفر خورده یا تور تخفیف خورده و تور دقیقه 90 به نوعی  از تورهایی گفته می شود که بدلیل تخفیفهای ویژه در بلیط هواپیما، تخفیف ویژه درهتل، یا هردو عرضه میشود.
به طور واضح تر تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل مدت زمانی به تاریخ شروع تور قرار دارد این مدت نیز معمولا بین ۱تا ۲روز قبل تاریخ خریداری تور است و به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت رزرو شده توسط آژانس تور ها با قیمتی بین 10الی  50%تخفیف از مبلغ و هزینه واقعی خود به دست مسافران میرساند.
تور ارزان استانبول دقیقه 90
تور ارزان استانبول دقیقه 90 یکی دیگر از خدمات شرکت هواپیمایی مانلی پرواز می باشد. تورهای استانبول آژانس مانلی پرواز همه روزه در چندين ساعت پروازي با پروازهای داخلی ماهان ، ایران ایر ، آسمان ، تابان ، اتا ، زاگرس و.. همچنين با پروازهای خارجی ترکیش و .. برگزار ميگردد .لذا مسافرين محترم ميتوانند با توجه به ظرفيت خالي پروازها، پرواز دلخواه خود را گزینش کنند.
* تعداد شبهاي اقامت براي تور ارزان استانبول به دلخواه مسافران قابل تغییر است پکیج اين تورها معمولا به صورت سه شب و چهار روز  چهارشب و پنج روز و يا پنج شب وشش روز از طرف مسافران رزرو ميشود .
امکانات و خدمات تور ارزان استانبول دقیقه 90
در هنگام ورود به استانبول مسافران عزیز مانلی استقبال به هتل خواهند داشت سپس بعد از انتقال به هتل و پذیرش از طرف رزرواسیون هتل مربوطه در اتاق خود اسکان پیدا میکنند.پس از کمی استراحت میتوانند در صورت تمایل به کانتر گردشگری داخل لابی هتل برای گشت شهری در استانبول مراجعه نماییند و مکان های تفریحی آفر خورده ی استانبول را جویا شوند و رزرو نمایند.
تفریحات استانبول
تور پارک آبی استانبول،تور شهربازی ویالند استانبول،تور جزایر پرنس استانبول،تور دریاچه آبانت استانبول،تور جیپ سافاری استانبول،تور رافتینگ استانبول،تور کشتی استانبول.و خرید از بازار استانبول و مراکز خرید و تفریحات دیگر .
تذکر
بعضی وقتا پیش می آید آژانس‌های نامعتبراز این فرصت استفاده می‌کنند و با اعلام قیمت و امکانات نادرست برای تورلحظه آخری مسافران را وسوسه کرده و به دفتر خود میاورند و بعد هم با صحبت متفرقه، خدمات تور و اعلام قیمت‌های جداگانه برای هریک از خدمات رقم دیگری را مشخص می‌کنند که در بیشتر مواقع نیز مشتری جذب مشوند اما باید دقت داشت هر آنچه در آژانس وعده داده می‌شود، در قرارداد هم ذکر شود تا دردسری پیش نیاید.
فاصله زمانی آنتالیا تا استانبول و دیگر شهرها چقدر است؟
در این روزها که تابستان زیبا آغاز شده، گردشگران بسیاری با تور آنتالیا به این شهر خوش آب و رنگ سفر میکنند که انتخاب این تور دلایل زیادی مانند گشت و گذار،تفریح از موزه ها،مکان های تفریحی و پارک های آبی که در تابستان داغ بسیار میچسبد،طرفداران بسیاری دارد و خرید از جشنواره های تابستانه که با قیمت های ویژه ای همراه است. درشروع فصل تابستان آب و هوای آنتالیا با این که گرم میباشد اما معتدل است و زیاد باعث اذیت شدن نمیشود و میتوانید به راحتی کنار سواحل مرواریدی زیبای آنتالیا حمام آفتاب بگیرید و لذت ببرید.
در این مقاله به طور مختصرفاصله زمانی شهر آنتالیا تا دیگر شهرها را برای شما عزیزان گرداوری کرده ایم پس در ادامه همراه ما باشید...
فاصله زمانی شهر آنتالیا تا مرکز شهر (استانبول): تقریبا 8 ساعت
فاصله زمانی شهر آنتالیا تا (کوش آداسی): 5 ساعت
فاصله زمانی شهر آنتالیا تا (ازمیر): تقریبا 6 ساعت
فاصله زمانی شهر آنتالیا تا (تفلیس):حدودا 22 ساعت
فاصله زمانی شهر آنتالیا تا (آنکارا): 6 ساعت
فاصله زمانی شهر آنتالیا تا (وان): 17 ساعت
مانلی پرواز مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی می باشد که در تمام روزهای سال بهترین تورها را با مناسب ترین قیمت برگزار میکند و مسافران زیادی از این تورها استقبال میکنند. تور آنتالیا همراه با کلی شادی و خریدهای خوب میباشد.این شهر خیره کننده از اقتصاد گردشگری نقش بسیار مهمی برای مردم منطقه و مردم کشور ترکیه دارد. شهر آنتالیا به پایتخت گردشگری معروف است. برای سفر به آنتالیا بهتر است با مخارج رفت و آمد شهری هم آشنا شوید کرایه تاکسی در آنتالیا نسبتا بالاست. ایستگاه های تاکسی در آنتالیا فراوان میباشد،همه تاکسی ها به رنگ زرد هستند و کرایه بر طبق مسافت طی شده محاسبه میگردد. کرایه ها از دوازده شب تا 6 صبح یک و نیم برابر بیشتر میشود. مینی بوس های آنتالیا به غیر از مبدا و مقصد اسم ایستگاه های میانی را رویه شیشه ههایشان مینویسند.کرایه هر نفر برای استفاده از مینی بوس 4 لیره ترک است. میتوانید از اتوبوس که بهترین وسیله نقلیه استفاده کنید کرایه اتوبوس در آنتالیا بسیار ارزان میباشد. اتوبوس های آنتالیا تلویزیون هم دارند که سرگرمی خوبی برای رسیدن به مقصد است. کرایه اتوبوس آنتالیا 1.8 لیره ترک است. انتخاب این مورد از مهم ترین صرفه جویی رفت و آمد در سفر آنتالیا میباشد.برای اطلاع از نرخ ها و هتل های آنتالیا با کارشناسان مانلی پرواز تماس بگیرید و در رابطه با تور ارزان آنتالیا مشاوره رایگان بگیرید.


اقامتی لوکس در هتل های جزیره زیبای کیش
سواحل نقره ای و نیلگون خلیج همیشه فارس، در این روزهای خوب تابستانی منتظر شماست تا در کنار آن بنشینید و درد دل کنید و آرامش بگیرید.حال که در تابستان هستیم چه جایی بهتر از جزیره زیبای کیش؟! جزیره ای که وقتی در کنار ساحل و یا خیابان قدم میزنی آرامش را بغل میکنی! درخشندگی دریاهای زیبای کیش زبان زد همه مردم میباشد. سفر به کیش همیشه با خاطرات فراموش نشدنی همراه است. برای لذت بردن از سفر شما میتوانید با انتخاب درست همسفر خود سفری پر از خاطر های خوب را داشته باشید در سفری که با تور کیش پیش رو دارید اگر دنبال اقامتی لوکس و راحت هستید بهتر میباشد در هتل های پیشنهادی ما اقامت داشته باشید،چرا که هتل های لوکس و کیفیت بالایی میباشند.
هتل های تور کیش عبارتند از: تور هتل مارینا پنج ستاره – تور هتل شایان پنج ستاره – تور هتل داریوش پنج ستاره – تور هتل سارا چهار ستاره -    تور هتل آریان 4 ستاره – تور هتل هلیا چهار ستاره – تور هتل پارسیان سه ستاره – تور هتل گراند سه ستاره – تور هتل سان رایز سه ستاره
خدمات تور کیش : بلیت رفت و برگشت + اقامت هتل با صبحانه + استقبال فرودگاهی



برای اطلاع بیشتر، میتوانید با مراجعه به سایت مانلی پرواز به قسمت تور کیش  بروید و از قیمت های فوق العاده آن باز دید نمایید و به دل خواه خود پکیج مورد نظر را انتخاب کنید. حتما با پکیج های مانلی پرواز میتوانید به صورت بسیار ارزان در هتل های پنج ستاره کیش اقامت داشته باشید و همچنین میتوانید از تخفیفات ویژه آن بهرمند شوید.
کد N1728741

وبگردی