آفتاب

تردمیل، دویدن تا بی نهایت

تردمیل، دویدن تا بی نهایت

تردمیل ، آیا در فکر خرید آن هستید؟ اما کاملا مطمئن نیستید که یک تردمیل چه مزایایی برای شما می تواند داشته باشد!!! وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا، 15 دقیقه ورزش ملایم در روز را توصیه می کند، پس به عبارتی تردمیل راه مناسب و موثر برای کسب اطمینان برای داشتن یک برنامه ورزشی منظم و مفید برای سلامتی و حفظ تناسب اندام است.

در این بین فوائد استفاده از تردمیل می تواند:
-         استفاده آسان
تا آنجا که به تجهیزات و وسائل ورزشی مربوط می شود، تردمیل ساده ترین وسیله ورزشی جهت استفاده است. اگر شما از جمله کسانی هستید که از پیاده روی و دویدن در زمین های ناهموار نگران هستید و یا مشکل راه رفتن از سر بالایی را دارید، تردمیل دارای سطحی صاف و شیب قابل تنظیم است. به عبارتی شما محدود به مسیر هایی برای پیاده روی یا دویدن نیستید، تردمیل مسیری بی نهایت در اختیار شما قرار می دهد.
-         مسیری برای پیشرفت شما
تردمیل به شما اجازه می دهد که مسیری برای پیشرفت تعیین کنید، که به وسیله نمایشگر های دیجیتالی روی تردمیل اطلاعاتی آماری از نظیر فاصله، کالری، ضربان قلب و زمان را نشان داد. برخی دیگر از تردمیل ها حتی به شما بر حسب کاربردی که دارند، اجازه می دهند که آمار اطلاعاتی خود ذخیره و در زمان مورد نظر بازیابی کنید. بنابراین می توانید ببینید که چقدر شما در طول زمان بهبود و پیشرفت داشته اید. پیگیری در پیشرفت شما مهم است، به خصوص اگر شما برنامه ای مدون به سمت یک هدف ویژه ای همچون کاهش و تناسب اندام دارید.
-         کاهش وزن
یکی از مزایای بارز استفاده از تردمیل این است که کمک به کاهش وزن شما می کند. برای مثال استفاده از تردمیل تنها برای 20 دقیقه با سرعت 6 کیلومتر بر ساعت،229  کالری و اگر شما بتوانید تا سرعت 8 کیلومتر بر ساعت بدوید، شما تقریبا 300 کالری خواهید سوزاند. درست است که اگر شما ترکیب جلسات تمرین خود را با یک رژیم غذایی سالم در پیش بگیرید، مطمعنا شما به اهداف کاهش وزن خود در زمانی مشحصی خواهید رسید. همچنین شما از تردمیل با توجه به امکاناتی نظیر تنظیم شیب دستگاه، دور سرعت متناوب در حال اجرا، پیاده روی با سرعت متوسط با دور کم، یا پیاده روی در یک نرخ سرعت مشخص و سریع، می توانید بهره مند شوید.
-         بهبود سلامت قلب و عروق
هر بار که شما بر روی تردمیل قدم می گذارید، قلب خود را تقویت می کنید. تردمیل یک وسیله تمرینی عالی برای سلامت و بهبود کارکرد قلب و عروق است، و به عبارتی قلب شما قوی تر رشد می کند و به موجب این  فشارخونتان کاهش می یابد. به علاوه، استفاده از تردمیل برای پیاده روی یا دویدن به ایجاد تعادل در جریان خون کمک کرده و باعث کاهش استرس در شما می شود. ورزش هوازی می تواند باعث کاهش کلسترول بد شما شود، در حالی که باعث افزایش کلسترول خوب شما خواهد شد. بیماری های قلب و عروق که یکی از مهم ترین عوامل مرگ و میر است، تنها با ورزش کردن است که می توان اثرات خطیر آن را از بین برد.
-         داشتن تمرینات روزانه درعین انجام کار های روزمره
بسیاری از مردم ورزش کردن را کاری سخت و طاقت قرسا می دانند، آنها زمان زیادی را در حالت ساکن جهت تماشای تلویزیون، خواندن کتاب یا گوش دادن به موزیک می کنند، غافل از آنکه تا چه اندازه از ورزش و سلامت به دور هستند. اما تردمیل این امکان را به شما می دهد که در طول ورزش روزانه، بتوانید از تماشای تلویزیون و گوش فرا دادن به موسیقی هم لذت ببرید.
-         بهبود عضلات و ماهیچه ها
راه رفتن یا دویدن بر روی تردمیل باعث تقویت عضلات ران، باسن و ساق شود. این عضلات را با داشتن امکان شیب قابل تنظیم می توان قوی تر هم کرد، پس بدون توقف به دویدن ادامه ادامه دهید.
-         بهبود انعطاف پذیری مفاصل
به عنوان یک ورزش با شدت متوسط، تردمیل کمک به انعطاف پذیری مفاصل می کند، و چون شما در حال راه رفتن بر روی تردمیل به جای یک سطح سخت هستید، اثرات فشار بر روی زانو و مفاصل شما را کاهش دهد. اگر دچار ورم مفاصل هستید، تردمیل یک راه عالی برای جلوگیری از درد های ناخواسته است.
-         راحت
تردمیل یک راه مناسب برای اطمینان داشتن شما برای حفظ سلامتی و تناسب اندام است. از این وسیله شما می توانید به راحتی و آسانی در خانه و هر زمان که می خواهید، استفاده کنید.

مهم نیست که شما در حال تلاش برای کاهش وزن، ساخت عضلات و یا بهبود سلامت قلب خود هستید،  مهم این است شما از تردمیل به عنوان بخشی از سرمایه معنوی خود جهت ورزش استفاده می کنید. در این راستا محصولات سایت فروشگاهی https://Piltanshop.com، با داشتن سابقه طولانی در ارائه محصولات بهداشتی، ورزشی و سلامت و همچنین دارا بودن از محصولاتی متنوع با برند های معروف و با کیفیت در بخش تردمیل، توانسته  خدماتی در خور نیاز های مردم فراهم کند.
کد N1726093

وبگردی