آفتاب

5 هتل لوکس برای اینکه سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید

5 هتل لوکس برای اینکه سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید

بهترین هتل‌های دنیا خدماتی را ارائه می‌دهند که در طول مدت اقامت می‌توانید تجربه‌ای بکر از زندگی لاکچری داشته باشید. محیطی آرام و دلنشین، پیشخدمت‌هایی ماهر، رفت و آمد درون شهری با لوکس‌ترین خودروها اقامتی فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در ادامه ۵ هتل لوکس جهان معرفی می‌شود.
 
هتل ویندزور آتلانتیکا؛ ریودوژانیرو
هتل ویندزور آتلانتیکا در ساحل Leme و در یک منطقه نسبتا مسکونی واقع شده است. از سوابق این هتل لوکس می‌توان به میزبانی از پرنسس هری در سال ۲۰۱۲ اشاره کرد. وجود انواع فروشگاه‌ها، کافه‌ها و سالن‌های تئاتر در اطراف هتل، به آن محبوبیت خاصی بخشیده است. نزدیکی هتل به مراکز گردشگری و جاذبه‌های کم نظیر طبیعی و تاریخی ریودوژانیرو از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد هتل است. ساختمان هتل، برجی بلند و زیبا در ۳۷ طبقه بوده و ۵۴۵ اتاق با مناظر مختلف را در خود جای داده است. تمامی اتاق‌ها به واسطه وجود پنجره‌های دو جداره، دارای فضای آرامی هستند. وجود استخر در پشت بام ساختمان، نمایی بی نظیر از اقیانوس اطلس را به نمایش می‌گذارد. والیبال و فوتبال ساحلی، سالن ورزش مجهز، استخری دیگر در طبقه چهارم هتل، سالن زیبایی، سونای خشک و بخار و صبحانه رایگان از دیگر امکانات این هتل است.
 
هتل آریا و مجموعه کتابخانه هتل؛ پراگ
اولین هتل لاکچری پراگ که در سال ۲۰۱۰ بیشتر از یک هفته میزبان نوردوم سیهامونی، پادشاه کامبوج بود. ویژگی جالب هتل آریا، طراحی داخلی چهار طبقه آن با سبک‌های مختلف موسیقی است که اشاره‌ای به سابقه موسیقی در این شهر دارد. ۵۱ اتاق هتل هم به نام موزیسین‌های معروف نام‌گذاری شده است. بهترین اتاق آن به نام موتزارت است که امکاناتی نظیر دو اتاق خواب، آشپزخانه کوچک و مدرن، اتاق نشیمن رسمی و چشم‌اندازی دلنشین به سمت باغ دارد. رستوران این هتل لوکس غذا‌های سنتی کشور چک را سرو کرده و دارای فضای پشت بام فصلی است که چشم‌اندازی خیره کننده از شهر پراگ را به نمایش می‌گذراد.
 
 هتل کارما کاندرا؛ بالی
زارا فیلیپس، دختر پرنسس بریتانیا به همراه همسرش هتل کارما کاندرا را برای اقامت برگزیدند. چشم‌انداز این هتل لوکس پنج ستاره، ساحلی بوده و دارای ۵۴ ویلای چندخوابه با دکوری ترکیبی از مدرنیته و سنت‌های بالی است. باغ‌ها و استخرهای اختصاصی، صندلی‌های ساحلی و میز شام ساخته شده از چوب ساج، آشپزخانه مجهز، اتاق نشیمن بزرگ و تخت خواب‌های مجلل از امکانات این هتل لوکس است. از دیگر نکات برجسته این هتل، آب‌گرم در کنار کلبه‌های درمانی و با چشم‌انداز اقیانوس است. همچنین وجود رستوران مدیترانه‌ای، باشگاه ساحلی و مرکز تناسب اندام امکانات این هتل لوکس را کامل کرده است.
 
هتل موناسترو سانتا رزا؛ ایتالیا
این صومعه قرن ۱۷ میلادی با چشم‌اندازی خیره کننده از ساحل امالفی در سال ۲۰۱۲ مجددا بازسازی و میزبان دو شخصیت برتر موناکو، شاهزاده آلبرت دوم و پرنسس شارلین شد. هتل چهار و نیم ستاره، با چشم‌اندازی کم نظیر، باغ‌های زیبا و راه‌های سنگفرش شده، چشمه آب و تخت‌های ساحلی، همه امکانات برای رقم زدن تعطیلاتی به یاد ماندنی را دارا است. همه ۲۰ اتاق هتل موناسترو سانتا رزا دارای طراحی داخلی خاص و جذاب است و از وسایل کلاسیکی مانند میز چوبی تیره رنگ و بالاتختی‌های فرفوژه با طراحی‌های خاص بهره می‌برد. مرکز تناسب اندام در فضای باز و آب‌گرم به جذابیت‌های این هتل لوکس افزوده است.
 
هتل بریستول؛ وین
هتل چهار و نیم ستاره بریستول دارای پیشینه‌ای غنی و جنجال‌برانگیز است. پادشاه ادوارد هشتم در سال ۱۹۳۶ میلادی یا یک سال قبل از واگذاری تاج و تخت برای ازدواج با ولز، بر امپراطوری بریتانیا حکم‌فرما شد. این هتل احتمالا محل ملاقات این زوج است و آن‌ها در آپارتمانی بزرگ که اکنون مجلل‌ترین اتاق هتل و به نام پرنسس ولز شناخته می‌شود، سکونت داشتند. این سوییت دارای ۴ اتاق خواب، یک کتابخانه و سالن مطالعه، اتاق سرو شام و یک سونا است. این هتل بازمانده از قرن ۱۹، دارای ۱۵۰ اتاق مهمان و سوییت با دکوراسیون کلاسیک است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به اتاق مجلل سرو شام و مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته اشاره کرد.
 

مطمئن‌ترین روش برای اقامت در هتل‌های فوق یا سایر هتل‌‌ها، رزرو آن‌ها پیش از آغاز سفر است. جهت رزرو هتل‌ها می‌توانید از طریق سایت booking.com اقدام نموده و آموزش نحوه رزرو و مزایای آن را مطالعه نمایید. امکان انجام تراکنش‌های مالی بین‌المللی از طریق ویزا کارت و مستر کارت امکان‌پذیر است.
پیمنت۲۴ شرکتی فعال در زمینه پرداخت‌های آنلاین بین‌المللی، امکان انجام تراکنش‌های مالی را در کشورهای خارجی از طریق ویزا‌‌کارت و مستر‌کارت فراهم آورده است. همچنین با همراه داشتن مستر‌کارت تراول، حمل پول نقد در مسافرت‌های خارجی خود را فراموش کنید.
کد N1726062

وبگردی