آفتاب

سرمایه گذاری زمین در شمال قبل و بعد از افتتاح آزادراه تهران شمال

سرمایه گذاری زمین در شمال قبل و بعد از افتتاح آزادراه تهران شمال

آیا می دانید با افتتاح قطعه یک اتوبان تهران شمال ، 60 کیلومتر از مسیر فعلی تهران چالوس کاسته و شما میتوانید با صرف وقت حدود 2 ساعت به سواحل زیبای خزر برسید.

طبق گفته های وزیر مسکن و شهرسازی و هم چنین مدیر عامل اتوبان تهران شمال «قطعه یک در تابستان 96 افتتاح می گردد و زیر بار ترافیکی خواهد رفت».

باتوجه به کم شدن مسیربه نظر می رسد  توریست های های زیادی تمایل به سفر به این مناطق را دارند. و آژانس های مسافرتی با سابقه و معتبر در صدد  برنامه ریزی تورهای مختلف به این مناطق می باشند.

همچنين هتل ها و مجتمع هاي جهانگردي در حال ساخت نشان از پتانسيل بسيار بالاي منطقه شمال جهت جذب توريست ،بعد از افتتاح اتوبان دارد.

سرمایه گذاری های جدی صورت گرفته در نوار ساحلی خزر، باعث رشد قیمت زمین در مناطق شمال کشور طی سال های گذشته گردیده ولی با افتتاح قطعه یک مسلماً رشد زمین در  مناطقی مانند چالوس ،هچیرود (نمک آبرود) بسیار سریع تر خواهد شد زیرا اتمام اتوبان در شهر چالوس می باشد.

سرمایه گذاری هوشمندانه در زمین یکی از قابل اعتماد ترین و سودآورترین راه های ثروت سازی است. دونالدترامپ ثروتش را از راه های سرمایه گذاری هوشمندانه در املاک به دست آورده است و در کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید به این موضوعات پرداخته است.

بیشترین دارایی های ثروتمندان ، معمولاً زمین هایی است که در زمان مناسب و مکان مناسب به صورت هوشمندانه خریداری کرده اند.

جهت خرید زمین در شمال معیار های مختلفی را باید در در نظر بگیرید:


  1. اصالت زمین : اصالت زمین فقط در داشتن سند 6 دانگ خلاصه نمی شود بسیاری از زمین های شمال سند ندارند ولی شما می توانید با استعلامات لازم از دهیاری و شورا محل و شهرداری و... پی به مالکیت آنها ببرید و با آرامش خاطر خرید نموده و خودتان نسبت به اخذ سند اقدام کنید. (سعی کنید از خانواده هایی که مدت زیادی در آن محله یا روستا سکونت داشته یا به اصطلاح خانواده های سرشناس خرید کنید)

  2. قواره زمین و چشم انداز آن ، بی شک زمینی  با چشم اندازهای دریا و جنگل توجه هر سرمایه گذاری را  به خود جلب می کند.

  3. وجود امکانات آب ،برق و گاز در نزدیک زمین تابه صرف هزینه کمتر آن زمین می شود.

  4. نزدیک بودن به دریا ،جنگل و مراکز تفریحی از جمله تله کابین و یا مراکز خرید و...

  5. خوش نام بودن منطقه و توریستی بودن آن



البته جهت خریداری زمین موارد دیگری نیز وجود دارند که در این مقال نمی گنجند در مقالات آتی روش های گوناگون  خرید زمین مناسب و نحوه ی سرمایه گذاری درست و به موقع را به شما ارائه می دهیم.

گروه مشاورین آسو

www.alozamin.com



کد N1683228

وبگردی