آفتاب

آبشار چسبناک و سنگ نفرین را ببینید و در یک روز فیلبان شوید

آبشار چسبناک و سنگ نفرین را ببینید و در یک روز فیلبان شوید

وقتی برای اولین بار به تایلند سفر می کنی معابد، بازارهای شلوغ و چرخ دستی های غذا فروش در خیابان و جاذبه های دیگر نظر شما را جلب می کند.

می توان گفت که دیدن یک فیل از نزدیک، و یا خیره شدن به آسمان پر از فانوس و شمع روشن و دیگر شگفتی هایی که در این مطلب خواهیم گفت در تایلند سرزمین لبخند بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

هزاران فانوس معلق 
یی پنگ جشنواره نور و روشنایی است که همزمان با لوی کراتونگ در تایلند و بیشتر در بخش شمالی کشور برگزار می شود. در این رویداد زیبا فانوس های بالونی به آسمان روانه می شوند که نشان این است که غصه ها و غم هایت را رها کن. 
 

در یک روز فیلبان شوید 
مهوت ها نگهبانان فیل هستند و معمولا یک فیل را از کودکی برای خود اختصاص می دهند و تا آخر عمر نزد خود نگه می دارند . برخی از مکان های نگه داری این فیل ها به شما اجازه می دهند تا برای یک روز تجربه یک فیلبان را داشته باشید و وظایف یک فیلبان از جمله  تمیز کردن، تغذیه دادن ، حمام کردن  را یاد بگیرید و سوار فیل خود به سوی جنگل راهی شوید. 


پرتاب موشک های خانگی در جشنواره موشک
این جشنواره که تکامل رقص باران است یکی از پر جنب و جوش ترین جشنواره ها در شمال شرقی تایلند است که با موسیقی و, رقص و اجتماع مردم همراه است و با پرتاب بامبوهای خانگی تا بالاترین ارتفاع ممکن انجام میشود ،با این امید که فصلی بارانی در پیش باشد که مزارع برنج را پر آب کند  


درک نماد بودایی در معبد سفید
وات رونگ خون که به معبد سفید هم شناخته شده است  با ساختار عجیب و غریب خود پر از نمادهای مذهبی است که در شهر چیانگ رای قرار گرفته است.
ورودی این معبد توسط شیاطین شوم و هیولا ها محافظت  می شود  و تصاویری  از قهرمانان و  و مبارزان  نئو در کنار سمبل های  سنتی بودایی در این معبد وجود دارد.
 
آب بازی در سال نو
سانکران نام سال نو تایلندی است که  معمولا در ماه آوریل است در این زمان مردم به مدت 4 روز پیاپی به آب بازی می پردازند.ریختن آب بر روی هم به نشان دور کردن اقبال بد از آنهاست.
بالا رفتن از  آبشار «چسبنده» 
چیزی  که باعث  شده آبشار بوآ تانگ  که خارج از شهر  چیانگ مای  است منحصر به فرد باشد  جریان آب  و سنگ آهک های آن است. سطح سنگ آهک های این آبشار به نوعی چسبنده است. در نتیجه، شما به راحتی می توانید در آن راه بروید.

 
سرقت مخفیانه یک سنگ نفرین سیاه و سفید از هینگام کوه 
جزیره کوچک هینگام  کوه ممکن است غیر مسکونی  باشد و به ندرت  کسی از آن بازدید کند ، اما با توجه به اساطیر تایلندی، خدایان، به خصوص Tarutao، تصمیم  گرفتند تا این جزیره را  با سنگ های قیمتی آراسته کنند. این افسانه از دیرباز وجود داشته است که این جزیره نفرین شده است تا کسی نتواند حتی کوچکترین سنگی را از آن بردارد.هر سال دفتر پارک ملی که مدیریت جزیره را بر عهده دارد ده ها سنگ را از طرف کسانی که آنها را برداشته اند از طریق ایمیل دریافت می کند.
سواری در راه آهن مرگ 
راه آهن برمه، که به عنوان "راه آهن مرگ،" نیز شناخته شده است.توسط ژاپنی ها در سال 1943 برای اتصال بانکوک، تایلند ، و رانگون، برمه ساخته شده است. برای ساخت این راه آهن از حدود 90،000 کارگران آسیایی  به زور استفاده شد،که بیش از 12،000 اسرای جنگی متفقین در نهایت به علت  سوء تغذیه، بیماری، و خستگی جان خود را از دست دادند.
آژانس هواپیمایی قصر شیرین ارائه دهنده منتخب بهترین تورهای تایلند مفتخر است تا در این سفر شما را همراهی کند.
کد N1648310

وبگردی