آفتاب

تریپ ادوایزر، برترین سایت گردشگری دنیا

تریپ ادوایزر، برترین سایت گردشگری دنیا

تریپ ادوایزر، برترین سایت گردشگری به شمار می رود که ده ها میلیون عضو فعال دارد. بسیاری از مقصد های گردشگری دنیا توسط کاربران این سایت به دنیا معرفی شده است که با استقبال گردشگران همراه شد...

تریپ ادوایزر، برترین سایت گردشگری به شمار می رود که ده ها میلیون عضو فعال دارد. بسیاری از مقصد های گردشگری دنیا توسط کاربران این سایت به دنیا معرفی شده است که با استقبال گردشگران همراه شد. تریپ ادوایزر ده ها سایت گردشگری معروف را تصاحب کرده و می کوشد تا دنیای گردشگری را از طریق سایت و اپ خود، در اختیار صدها میلیون کاربر اینترنت که عاشق گردشگری هستند قرار دهد. این مطلب تلاش می کند تا شما را با این سایت و خدماتش آشنا کند.

هم چون غول خرده فروشی اینترنت (amazon.com) که در اوایل دهه نود قرن بیستم میلادی، همسر جف بزوس (مدیرعامل کنونی آمازون) ایده راه اندازی پرتالی را داد که یک دهه بعد، در فهرست غول های سیلیکون ولی (Silicon Valley) به شمار رفت، سایت تریپ ادوایزر هم ایده همسر استیون کافر (خانم کارولی) در سال ۲۰۰۰ میلادی بود.
سایتی که ظرف ۱ دهه، از یک استارت آپ  (Start-up) معمولی تبدیل به غول دنیای گردشگری مجازی (e-Tourism) شد و امروزه گردش در دنیا با این پرتال و خدماتش، آسان تر از آن چیزی است که شما حتی تصورش را کنید! اپلیکیشن این سایت، پرتال معروف گردشگری و پیدا کردن مکان اقامت در اینترنت را به تصاحب خود در آورده و می کوشد تا برای بخشی از کاربران جامعه اطلاعاتی امروز دنیا، فرصت هایی ممتاز برای گردشگری کم هزینه و پر خدمات، فراهم کند. تریپ ادوایزر می تواند الگویی برای سایت های گردشگری کشورمان شود که هنوز نمونه ایرانی آن، مدل سازی و اجرا نشده است.

ایران در تریپ ادوایزر
خیلی ها در دنیا، ایرانی را با تریپ ادوایزر شناختند. چه کویر باز ها و چه جنگل نورد ها و چه عاشقان اقوام ایرانی و روستاهای کشورمان، خیلی ها مقاصد گردشگری شناخته شده و ناشناخته ایران را به واسطه نظراتی که کاربران در این سایت درباره ایران می دادند شناختند.

بخش تهران در سایت تریپ ادوایزر که با بیش از ۱۶ هزار review جهت معرفی فرصت های گردشگری، ‌اقامتی، رستوران ها و انچه که بهتر است در تهران انجام بدهید (THINGS TO DO IN TEHRAN) همراه شده است.
تریپ ادوایزر به مقصد های گردشگری رو به رشد دنیا که استاندارد های گردشگری دارند، تقدیر نامه هم می دهد که نمونه اش، باغ ارم شیراز است که اخیرا موفق به دریافت گواهی نامه رضایت مندی مشتری از سایت تریپ ادوایزر شد. سال ۲۰۱۴ میلادی نیز تخت جمشید ایران موفق به کسب رضایت مندی مشتری از کاربران سایت تریپ ادوایزر شد و گواهی نامه بین المللی دریافت کرد. هتل اخوان کرمان نیز توسط کاربران این سایت با استقبال مواجه شد و گواهی نامه دریافت کرد.
دنیای گردشگری با تریپ ادوایزر

به هر حال در دنیایی که قریب به یک سوم جمعیت کره زمین آنلاین هستند و نیمی از ان ها در شبکه های اجتماعی می چرخند، گردشگری مجازی حضور فعالی دارد. پرتال تریپ ادوایزر در عرصه گردشگری مجازی، در فهرست برترین های دنیا قرار دارد و روزانه با میلیون ها مخاطب همراه است.

در این پرتال، شما می توانید مقاصد گردشگری را در سراسر دنیا بر اساس نظرات و review های کاربران این پرتال پیدا کنید و در باره این که کدام رستوران ها، کدان مناطق گردشگری، کدام هتل ها، هاستل ها، مغازه ها و حتی فروشگاه های مد و لباس و خوراکی و پوشیدنی بهتر یا بدتر است، اطلاعات جامع کسب کنید. همه این امکانات به رایگان در این سایت در اختیار عاشقان جهانگردی قرار دارد.


این سایت، بیش از ۵۸۲ میلیون بار در اینترنت مورد بحث و بررسی قرار گرفته است که خود نشان دهنده جایگاه مهم پرتال در میان کاربران اینترنت به خصوص عاشقان گردشگری است. پرتالی آمریکایی که می کوشد فضایی را به وجود آورد تا محتواهای سفر محور (travel related contents) در میان عاشقان گردشگری مجازی به اشتراک گذاشته شود.



تریپ ادوایزر در موبایل


شمار زیادی از مخاطبان این پرتال، هر روز از طریق اپ این سایت از خدماتش استفاده میکنند و تولید محتوای خود را مدیریت میکنند. این سایت همه فعالیت هایش توسط مردم مدیریت می شود و مسئولان سایت،‌ نقش زیادی در تولید محتوا ندارند. اپ تریپ ادوایزر به بیش از ۳۰ زبان در دسترس است و به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

باید ادعا کرد که اپلیکیشن تریپ ادوایزر یکی از راحت ترین روش ها برای برنامه ریزی و انجام دادن رزرو های مورد نیاز برای سفرتان است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید از رستوران ها، هتل ها، مراکز تفریحی و حتی پروازها به مقصدی که در نظر دارید با خبر شوید. هر یک از این موارد توسط کاربران این اپ بررسی شده و یک رتبه دریافت می کنند. در نهایت می توانید با توجه به بازخورد دیگر کاربران، از کیفیت و راحتی هتل، رستوران و…که قرار است بروید با خبر شوید.
اپلیکیشن تریپ ادوایزر یک اپ جهانی است و به همین دلیل چیزی حدود ۲۲۵ میلیون بررسی تا به الان در آن وجود دارد. یکی دیگر از امکانات خوب این اپ این است که به شما این امکان را می دهد تا از طریق آن برای هتل، رستوران و یا مراکز تفریحی که قرار است بروید، رزرو انجام دهید. پرداخت اینترنتی در سایت تریپ ادوایزر با استفاده از خدمات سایت payment24.ir امکان پذیر خواهد بود.
تریپ ادوایزر و payment24.ir

اگر چه اطلاع رسانی در سایت رایگان است، اما برای استفاده از پکیج های جالب و تورها و هتل هایی که با تخفیف های گسترده در سایت ارائه می شود،‌ نیاز مند در اختیار داشتن کارت اعتباری و پرداخت اینترنتی هستید. سایت پرداخت الکترونیکی پیمنت ۲۴ آمادگی دارد تا برای عزیزانی که دوست دارند از خدمات گردشگری سایت تریپ ادوایزر استفاده کنند، خدمات پرداخت را ارائه کند.

از طریق خدمات صدور ویزا کارت های فیزیکی می توانید از خدمات پیمنت ۲۴ برای رزرو هتل و انتخاب پکیج گردشگری و تور های دست جمعی و غیره استفاده کنید.

اگر علاقمند هستید تا از ویزا کارت تراول ایزی استفاده کنید که با ۱۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار قابل شارژ است و ۱ سال هم اعتبار دارد، می توانید به سایت خدمات ارزی پیمنت24 مراجعه کرده و درخواست خود را ارائه کنید. هزینه صدوراین کارت تنها ۱۷ دلار است و به صورت آنی صادر میشود.
در صورتی که برای استفاده از خدمات پرداخت الکترونیکی ارزی در سایت  Tripadvisor.comنیازمند اطلاعاتی بودید، مشاوران پیمنت ۲۴ آماده پاسخ گویی به پرسش های شما خواهند بود.

کد N1367061

وبگردی