آفتاب

تحلیل اونس طلا

تحلیل اونس طلا

نمودار یک بازار سرمایه آزاد بر اساس تصمیمات فعالان آن الگوهایی را تشکیل می دهد که یک تحلیلگر حرفه ای می تواند از روی این الگوهای نموداری، تصمیمات آتی فعالان آن بازار را حدس زده و رفتار آن را پیش بینی کند.

نمودار یک بازار سرمایه آزاد بر اساس تصمیمات فعالان آن الگوهایی را تشکیل می دهد که یک تحلیلگر حرفه ای می تواند از روی این الگوهای نموداری، تصمیمات آتی فعالان آن بازار را حدس زده و رفتار آن را پیش بینی کند. البته مسلم است که باتوجه با ذات عمل پیش بینی، هیچ تحلیلگری نمی تواند 100% اوقات، رفتار آینده بازار را درست پیش بینی کند ولی هرچه تحلیلگر موفق تر باشد، درصد درستی تحلیلهای او بالاتر خواهد بود.  
در اینجا با ذکر یک مثال واقعی، این امر را در مورد د بیشتر توضیح می دهیم :
در روز چهارشنبه 15 اردیبهشت، نمودار اونس طلا شرایطی را بوجود آورد که باتوجه به آن، ما به کاربران ویژه خود توصیه کردیم که اونس طلا در آستانه یک ریزش بزرگ قرار دارد و به همین دلیل هیچگونه خرید سکه یا طلا در وضعیت فعلی توصیه نمی شود و در صورتی که نیاز به فروش سکه یا طلا دارید، رسیدن اونس طلا به حدود 1295 دلار می تواند یک فرصت مناسب برای فروش سکه یا طلا باشد. ( لینک مشاهده سیگنال : تحلیل اونس طلا - چهارشنبه : 15 اردیبهشت - ساعت 8:00
از آن روز تا امروز یکشنبه 09 خرداد و بعد از کمتر یک ماه ، اونس طلا به شدت ریزش کرده و حدود 90 دلار ارزش خود را از دست داده است که این امر باعث شد قیمت سکه نیز بیش از 50.000 تومان کاهش یابد. نمودار زیر وضعیت اونس طلا را د را در روز ارائه تحلیل  و امروز برای مقایسه نشان می دهد. دقت کنید الان دیگر زمان مناسبی برای فروش سکه نیست و روز استفاده از تحلیل روز ارسال آن بوده است.


شما با بازدید روزانه از تحلیلهای تیم آنالیز "الو ارز" در مورد بازارهای مختلف می توانید از وضعیت واقعی بازار آگاه شوید و از خرید و فروشهای هیجانی تحت تاثیر اخبار و شایعات و ضرر و زیانهای احتمالی آن ناشی از آن مصون بمانید.
تیم آنالیز "الو ارز"
www.AloArz.com


کد N1275163

وبگردی