آفتاب

مزایای بانک مشاغل

مزایای بانک مشاغل

به طور کلی بانک های اطلاعات مشاغل ؛ مجموعه ی کاملی از اطلاعات فروشندگان کالا یا خدمات دهندگان در زمینه های شغلی متنوع ، به تفکیک موضوع کالا/خدماتی که ارائه می دهند، می باشد.

به طور کلی بانک های اطلاعات مشاغل؛ مجموعه ی کاملی از اطلاعات فروشندگان کالا یا خدمات دهندگان در زمینه های شغلی متنوع،  به تفکیک موضوع کالا/خدماتی که ارائه می دهند، می باشد.

جابیلو دایرکتوری
این دسته از وب سایت ها در واقع مرجعی است که بازدیدکنندگان می توانند باتوجه به نیاز خود، مراکز ارائه دهنده را یافته و از میان آنها گزینه مناسب را انتخاب نمایند و از خدمات آن بهره مند شوند، همچنین آنها این امکان را دارند با ارسال پیام سایر بازدیدکنندگانی که قصد استفاده از خدمات آن مرکز را دارند از نظر خود در مورد آن مرکز آگاه سازند.

ازجمله  امکاناتی که پس از ثبت نام در این گونه وب سایت ها برایتان فراهم می گردد عبارت است از:
قرار گرفتن در فهرست مشاغل با توجه به تک تک عنوان هایی که در آنها فعالیت دارید و به نوعی ارائه خدمات می کنید. شما می توانید اطلاعات کامل مجموعه خود شامل توضیح در مورد خدماتتان را همراه با تصویر و یا فیلم در صفحه اختصاصی که به شما تعلق می گیرد قرار دهید.
امکان درج آگهی های فروش که به صورت موردی یا مدت دار نیاز دارید برای مثال: فروش تعداد محدودی از یک کالا یا ارائ شکل خاصی از خدمات به صورت محصول . که این نوع آگهی ها به خوبی به مخاطبین نمایش داده می شود و به فروش سریع شما کمک خواهد کرد.

ماندگارترین،کم هزینه ترین و بهترین فضا برای تبلیغات فضای مجازی است. علاوه بر هزینه پایین و ماندگاری این دسته از تیلیغات یکی از مزایای مهم خدمات مجازی عدم استفاده از کاغذ می باشد که به این جهت ما این دسته از وب سایت ها را تبلیغات سبز و در خدمت حفظ محیط زیست میدانیم.
درباره کارکردهای ویژه یک بانک اطلاعات مشاغل اینترنتی:
با  گسترش روزافزون دسترسی اقشار گوناگون جامعه به اینترنت و سهل الوصول بودن آن، نسخه های چاپی کتابهای دایرکتوری مشاغل (چون نیازمندیها، اطلاعات ۱۱۸ و کتاب اول) به سرعت جای خود را به نمونه های اینترنتی چنین خدماتی می دهند.
محتوای این وبسایت ها می تواند شامل اطلاعات شهری مورد نیاز و ضروری شهروندان به شرح زیر باشد:
امکان ثبت اطلاعات واحد صنفی با تمامی جزئیات به صلاحدید ثبت کننده آگهی مانند: نام، نشانی، شماره تلفن، شماره نمابر، نام مدیر و …
به همراه عکس یا فیلم های تکمیلی برای توضیح و تبیین بیشتر چگونگی و کیفیت خدمات ارائه شده
۱) با بهره گیری از خدمات گوناگون نیازمندیهای اینترنتی برای رفع نیازهای روزمره شهری، دیگر نیازی به ترددهای غیرضروری در سطح شهر و اتلاف وقت، هزینه و انرژی نیست.

۲) قابلیت ثبت آدرس بر روی نقشه به هنگام درج آگهی کالا و خدمات، این امکان را برای مشتری فراهم می سازد تا به هنگام جستجوی خدمات مورد نظر خود نزدیک ترین دسترسی به محل زندگی و یا موقعیت مکانی خود را انتخاب نماید.

۳) مشتری می تواند با بررسی و مقایسه قیمت کالا و خدمات ارایه شده توسط واحدهای گوناگون و همچنین پیگیری قیمت با فروشندگان و تولید کنندگان از طریق تماس تلفنی یا ایمیل، یهترین گزینه ممکن را انتخاب نموده و احتمال خسارت ناشی از عدم اطلاع کافی از بهای خدمات را به حداقل برساند.

۴) امکان دادن رای و گذاشتن نظر توسط کاربرانی که قبلا از کالا و خدماتی بهره گرفته اند میتواند به سایر مشتریان استفاده از آن خدمات در انتخاب بهترین موارد ممکن کمک شایانی نماید.

۵) تولید کنندگان کالاهای مختلف و ارائه دهندگان خدمات گوناگون از طریق بانک اطلاعات مشاغل می توانند بی هیچ واسطه ای و به ارزان ترین و سریع ترین روش ممکن برای کالا و خدمات خود مشتری بیابند.

۶) عدم ثبت آگهی واحد شغلی شما در این مجموعه بعنوان یک راهنمای جامع اطلاعات مشاغل به نوعی عدم حضور در چرخه‌ی اقتصادی تلقی شده و شما را از دیدرس مستقیم بازار مصرف محروم می سازد.

۷) در دسترس بودن اطلاعات صاحبان مشاغل، اصناف، تولید کنندگان و بازرگانان در مجموعه دایرکتوری مشاغل موجب تسهیل در برقراری روابط دادوستد شده و در نتیجه رونق اقتصادی را به دنبال دارد.

۸) با استفاده از سامانه تبلیغات سرویس های دایرکتوری اینترنتی و مکانهایی که بدین منظوربر روی وبسایت  در نظر گرفته می شوند،  می توانید بیشتر در معرض چشم مخاطبان سایت قرار گیرید. بهره گیری از این ابزارها به جستجوی شما در موتور های جستجو نیز کمک شایانی خواهند نمود.

۹) امکان دسترسی به اطلاعات ثبت شده در هر ساعتی از شبانه روز

هـ) امکان ارسال پیام‌های بازرگانی از طریق پست الکترونیکی (Email) برای مخاطبان مورد نظر
معرفی جابیلو

جابیلو یک سرویس ثبت آگهی رایگان در اینترنت است ، با توجه به رشد روز افزون کاربران اینترنتی در کشور ، رقابت در تبلیغات اینترنتی روز به روز پر هیجان تر دنبال می شود. در جابیلو سعی کرده ایم تا بستر مناسبی برای تبلیغات رایگان در اختیار شما قرار دهیم . در پیشبرد این مهم چند اصل را مد نظر قرار داده ایم تا شما بتوانید به گونه ی موثرتری به مقصود خود در جذب مخاطب  برسید. برخی از مزایای منحصر به فرد سرویس رایگان تبلیغات اینترنتی جابیلو را در زیر بر میشمریم:

جابیلو چیست

سرویس جابیلو یک سرویس همیشه رایگان خواهد بود
امکان ثبت لینک در آگهی به وب سایت شما ، باعث ارجاع مناسب بازدید کننده و همچنین رتبه بهتر شما در موتورهای جستجو خواهد بود
داشتن یک برگه آگهی کامل با گالری تصاویر ؛ ویدئو ؛ ساعات کاری
ثبت تک مرحله ای آگهی بدون نیاز به ثبت نام (ثبت یک دقیقه ای)
سیستم امتیاز دهی به آگهی
خلوت بودن برگه ی تبلیغات شما برای آنکه بهتر دیده شوید
کد N1273921

وبگردی