آفتاب

مدرسه آموزشي - تفريحي تابستانی سوئيس

 مدرسه آموزشي - تفريحي تابستانی سوئيس

موسسه آرمان پارسيان زمرد (با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) با هدف ارتقاي سطح علمي متقاضيان يادگيري زبان‌هاي انگليسي، فرانسوي و آلماني، با همکاري يکي از معتبرترين موسسات آموزش زبان در کشور سوئيس، اقدام به اعزام متقاضيان براي دوره‌هاي آموزشي-تفريحي در تابستان 1395 مي‌نمايد.

موسسه آرمان پارسيان زمرد (با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) با هدف ارتقاي سطح علمي متقاضيان يادگيري زبان‌هاي انگليسي، فرانسوي و آلماني، با همکاري يکي از معتبرترين موسسات آموزش زبان در کشور سوئيس، اقدام به اعزام متقاضيان براي دوره‌هاي آموزشي-تفريحي در تابستان 1395 مي‌نمايد. در این برنامه تابستانی، امکان اخذ روادید برای والدین متقاضیان و همراهی آنها با فرزندانشان نیز وجود دارد.


این موسسه با بيش از 30 سال تجربه در سازماندهي و برگزاري اردوهاي تابستاني زبان‌آموزي، ترکيب موزون و با کيفيتي از آموزش زبان در کنار فعاليت‌هاي متنوع تفريحي، ورزشي و گردشگري را در يکي از زيباترين کشورهاي دنيا (يعني سوئيس) فراهم نموده است.


دروس فشرده زبان در هر روز صبح، با تعداد بسيار زيادي از برنامه‌هاي مفرح ورزشي، تفريحي و گردشگري که عصر همان روز برگزار خواهد شد، همراه مي‌شود.


اين دوره زبان که در شهر لزين (Leysin) برگزار مي‌شود براي رده سني 11 تا 19 سال تدارک ديده شده است.


فضاهاي آموزشي اين موسسه شامل کلاس‌هاي درس مدرن، اتاق‌هاي دو و يک نفره بسيار شيک در کنار انواع متعددي از امکانات تفريحي و ورزشي مي‌باشند که هر سال بطور مداوم مورد نوسازي و بهسازي قرار مي‌گيرند و محيطي امن و آرام را براي فرزندان شما فراهم مي‌آورند.


کلاس‌های زبان






يادگيري زبان يک سرگرمي مفرح است! اگر تا کنون اين موضوع را کشف نکرده‌ايد، در طي اقامتتان در اين مدرسه تابستاني بوضوح اين موضوع را لمس خواهيد نمود.


معلمين مجرب و با تجريه در اين مدرسه، نه تنها در کلاس‌هاي درس مشغول آموزش زبان به فرزندانتان هستند، بلکه اين آموزش در محل اقامت فرزندانتان و حتي در حين برگزاري برنامه‌هاي تفريحي نيز ادامه دارد.


کلاس‌های یادگیری زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی از دوشنبه تا جمعه هر روز صبح برگزار مي‌شوند. به هر شرکت‌کننده در هر هفته 20 درس جدید آموزش داده مي‌شود. در پايان دوره، گواهينامه شرکت در دوره زبان از سوي مدرسه به هر شرکت‌کننده ارائه مي‌شود.


برنامه‌های تفریحی، ورزشی و علمی بعد از ظهر



بيش از 30 سال تجربه در سازماندهي و برگزاري تورهای تابستاني براي نوجوانان و جوانان، بخوبي به مسئولين اين تور آموخته که چگونه مي‌توانند ترکيب مناسبي از آموزش فشرده زبان در کنار فعاليت‌هاي اوقات فراغت را انتخاب کنند تا تابستاني به ياد ماندني براي فرزندان شما ايجاد نمايند.


برنامه‌هاي جامع و گسترده ورزشي، تفريحي و گردشگري، فرصتی بی‌نظیر برای شرکت‌کنندگان جهت آموزش و تفريح و همچنین يافتن دوستاني از سراسر دنيا را فراهم می‌آورد.

1- Adrenaline Rush: اين برنامه براي دانش‌آموزاني که به کوهستان علاقه‌مند بوده و براي تجربه نوعي هيجان آمادگي دارند، مناسب است. در تمام طول هفته، شرکت‌کنندگان فرصت انجام پياده‌روي، قايق‌سواري، تجربه دوچرخه‌سواري در کوهستان و رفتن به پارک ماجراجويي را دارند.
2- Discover Switzerland: اين برنامه به شرکت‌کنندگان اجازه مي‌دهد تا با بخش فرانسوي زبان سوئيس بيشتر آشنا شوند. در اين برنامه، بازديد از قلعه چيلون، معدن نمک، درياچه زيرزميني و تله‌کابين کوهستاني ترتيب داده شده است.

3- Swiss Culinary Delight: در اين برنامه، که توسط سرآشپز حرفه‌اي کالج مديريت هتلداري، تدريس خواهد شد، با نکات برجسته رسوم، مهمان‌نوازي و آشپزي سوئيس آشنا خواهيد شد. همچنين، شرکت‌کنندگان يک شيريني براي جشن پايان دوره آماده خواهند نمود.

4- Fun and Game: سرگرمي، بازي و تفريح! اين برنامه بهترين فعاليت‌هاي تفريحي که در شهر ليزين قابل ارائه است را با يکديگر ادغام نموده است.

5- Take it Easy: اگر شما فکر مي‌کنيد که تعطيلات به معني استراحت و آرامش است، اين برنامه براي شما ترتيب داده شده است. در اين برنامه، علاوه بر استراحت و آرامش، سراسر هفته برنامه‌هاي مفرحي براي شما ترتيب داده شده است.

6- Fit and Fast: اين برنامه براي افرادي که علاقه زيادي به فعاليت‌هاي ورزشي دارند و مي‌خواهند انرژي خود را از طريق انجام ورزش‌هاي مختلف نظير فوتبال، واليبال، بسکتبال، اسکي روي يخ، تنيس و... صرف کنند، مناسب مي‌باشد.

7- Scientific Week: در این برنامه تمرکز اصلی مدرسه بر روی یادگیری و علم‌آموزی است. هدف این برنامه تقویت مهارت‌های گوناگون در دانش‌آموزان است. به این منظور، این برنامه ترکیبی از بازدیدهای علمی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مهم کشور سوئیس است.



برنامه‌های گردشگری

هر شنبه، يک روز کامل گردشگري براي شرکت‌کنندگان که حداقل دو هفته در تور حضور دارند، سازماندهي شده و برگزار مي‌شود.
در اين برنامه، دانش‌آموزان به اختيار خود برای شنبه هر هفته يکي از سه مورد ذيل را انتخاب مي‌کنند: 1) بازديد از شهر لوزان و موزه المپيک، 2) بازديد از کارخانه توليد شکلات در نزديکي شهر گغويغ (Gruyères)، 3) بازديد از سازمان ملل در شهر ژنو.

موزه المپيک: موزه المپيک در شهر لوزان، نمايشگاه‌هاي دائم و موقت بسياري را در ارتباط با ورزش و المپيک در خود جاي داده است. با بيش از 10000 شيء در معرض نمايش، اين موزه بزرگترين آرشيو مسابقات المپيک است که سالانه بيش از 250000 بازديدکننده را به خود جلب مي‌کند.

کارخانه شکلات: چه کسي روياي بازديد از يک کارخانه شکلات‌سازي را در سر نمي‌پروراند؟ از رايحه خوش عطر شکلات لذت ببريد در حالي که در کارخانه توليدي يکي از مشهورترين برندهاي شکلات (يعني کالير (Cailler (Nestle))) قدم مي‌زنيد. در اين بازديد، رمز و راز توليد شکلات براي شما آشکار خواهد شد. اين بازديد با تست محصولات اصلي اين کارخانه به اتمام مي‌رسد و شما امکان خريد شکلات را نيز خواهید داشت.


سازمان ملل: در اين برنامه، از ميدان مشهور Palas des Nations در شهر ژنو و همچنين مقر سازمان ملل در اين ميدان بازديد خواهد شد و در اين بازديد شما با تاريخچه سازمان ملل آشنا شده، همچنین اطلاعات کاملي در مورد اين مکان بين‌المللي که بيش از 10000 جلسه در سال در آن برگزار مي‌شود، بدست خواهيد آورد.



دلايل متقاعدکننده براي انتخاب این مدرسه

در طي ساليان متمادي، هزاران دانش‌آموز از کمپ تابستاني اين موسسه بهره برده‌اند. نظرات و بازخوردهاي اين افراد به همراه رويکرد مديريتي نوين مديران اين تور، باعث شده که روش‌هاي سنتي برگزاري تورهاي تابستاني به فراموشي سپرده شده و توری مطابق با نيازهاي نوجوانان در عصر حاضر مهيا شود.
1- پرسنل آموزش ديده و خلاق: پرسنل این تور بطور کامل آموزش ديده و در اين موسسه به خدمت گرفته شده‌اند تا محيطي بسيار مناسب براي يادگيري زبان براي شرکت‌کنندگان مهيا نمايند. اين کارکنان از کشورهاي سوئيس، فرانسه، آمريکا و بريتانيا به خدمت گرفته شده‌اند و مي‌توانند به ده زبان مختلف نظير انگليسي، فرانسوي، آلماني، اسپانيايي، ايتاليايي و روسي، صحبت کنند.

2- قرار گرفتن در يک محيط آموزشي بين‌المللي: با حضور شرکت‌کنندگاني از بيش از 35 کشور دنيا، فرصت مناسبي براي هر شرکت‌کننده فراهم نموده تا در محيطي بين‌المللي به يادگيري زبان بپردازد و بتواند دوستاني از سراسر دنيا داشته باشد.

3- کلاس‌هاي زبان: هدف اصلي تيم پوياي آموزشي این مدرسه، لذت‌بخش نمودن يادگيري زبان انگليسي است. اگرچه دروس به صورت فشرده ارائه مي‌شوند، اما ارائه اين دروس در فضايي آرام، دستيابي به بهترين نتايج را در زمان کوتاه تضمين مي‌کند.

4- فعاليت‌هاي فوق برنامه متعدد: کلاس‌هاي فشرده هر روز صبح، برنامه‌هاي متعدد ورزشي، تفريحي و گردشگري را در بعدازظهرها به دنبال دارد تا باعث انبساط خاطر و رفع خستگي شرکت‌کنندگان شده و آنها را براي کلاس‌هاي صبح‌گاهي آماده کنند

5- برنامه‌هاي عصرگاهي: برنامه‌هاي عصرگاهي يکي از نقاط برجسته اين مدرسه تابستانی است. سراسر هفته، تيم معلمين، فعاليت‌هاي بيادماندني را برنامه‌ريزي و اجرا مي‌نمايند. براي افرادي که دوره آنها به پايان رسيده است، جشن پايان دوره در جمعه شب برگزار مي‌شود.

6- موقعيت بي‌نظير محل کمپ: واقع شدن در کوه‌هاي آلپ، شهر ليزين را به يکي از بهترين مقصد‌ها براي دوستداران ورزش‌هاي زمستاني و تابستاني، تبديل نموده است.

7- غذاي عالي و باکيفيت: صبحانه لذيذ به همراه بوفه ناهار و شام هر روز توسط تيم سرآشپزان حرفه‌اي این کمپ تدارک ديده مي‌شوند.

8- گزينه‌هاي متعدد اسکان: هزينه پرداخت شده براي دوره، شامل هزينه اسکان در اتاق‌هاي دو نفره است. با اين حال، اتاق‌هاي تک نفره و يا مجلل نيز با پرداخت هزينه اضافه در دسترس قرار دارند. اتاق‌ها هر هفته نظافت مي‌شوند و همچنين حوله‌ها و روکش رختخواب‌ها نيز تعويض مي‌شوند.


9- قيمت‌هاي مقرون به صرفه و مناسب: بدليل استفاده از امکانات و ساختمان‌هاي دانشگاه مديريت هتلداري سوئیس، اين موسسه قادر است که برنامه آموزشي تابستاني خود را با قيمت‌هاي بسیار مقرون به صرفه ارائه کند.



شهر لزین

لزين (Leysin) که در دامنه کوه‌هاي آلپ و تقريبا در فاصله 30 دقيقه‌اي شهر مونترو (Montreux) و درياچه ژنو قرار گرفته است، يکي از مقاصد اصلي و مورد توجه گروه‌هاي مختلف سني براي گذراندن تعطيلات مي‌باشد.
فضای پویا و زنده شهر لزین (Leysin) و امکانات متنوع ورزشی و تفریحی در این شهر، از جمله دلایلی است در توجیه اینکه چرا این شهر محل استقرار بسیاری از مدارس و کالج‌های بین‌المللی است. این شهر همچنین مقصد مورد علاقه تیم‌های ورزشی بوده و دارای پیست‌های اسکی مشهور در زمستان است.

این شهر یکی از شهرهای سوئیس است که به داشتن امنیت و محیطی آرام شهور است و سالانه جهانگردان بسیار زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب می‌‌کند.

محل برگزاری این تور در یکی از مرتفع‌ترین مناطق شهر لزین قرار گرفته و چشم‌اندازی زیبا و هیجان‌انگیز از این شهر و کوه‌های آلپ را دارد.


سکونت و اقامت

شرکت‌کنندگان در مدرسه تابستانی در اتاق‌های استاندارد و لوکس تک و دو نفره اسکان داده می‌شود. هزینه اقامت در اتاق‌های استاندارد دو نفره در هزینه دوره گنجانده شده است و در صورت انتخاب اتاق‌های لوکس (تک یا دو نفره) و همچنین اتاق‌های یک نفره، هزینه اضافی دریافت خواهد شد. هر اتاق دارای حمام و سرویس جداگانه است.
جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام در مدرسه تابستانی با شماره‌های ذیل تماس حاصل نمایید:

02122891970 – 02122852057 – 09122795176 – 09127163863 – 09330986322


آدرس موسسه: تهران، خیابان پاسداران، خیابان شهید محمودگل نبی، خیابان ناطق نوری شمالی، جنب موسسه عسکریه، پلاک 22، طبقه 2
کد N1267457

وبگردی