آفتاب

۶ نکته بسیار مهم برای کسب ثروت

۶ نکته بسیار مهم برای کسب ثروت

همه ی ما خواه یا ناخواه به دنبال کسب ثروت هستیم و بسیار زیاد می شناسیم افرادی را که از هیچ شروع کرده اند و موفقیت بی نظیری را به دست آورده اند.

همه ی ما خواه یا ناخواه به دنبال کسب ثروت هستیم و بسیار زیاد می شناسیم افرادی را که از هیچ شروع کرده اند و موفقیت بی نظیری را به دست آورده اند. اگر نظر تمام این افراد موفق را جمع آوری کنید به موارد تشریح شده زیر می رسیم و این نکات همان چیزی است که همه ی آنها به آن اعتقاد دارند:
الف) هیچ وقت کارمند نباشیم...
هیچ یک از افراد ثروتمند جهان از راه کارمندی به جایی نرسیده اند و افراد کارمندی هم که موفق شده اند، کار دیگری در کنار شغل خود داشته اند. صرفاً زمانی کارمند بودن مناسب است که در سود کار فرمای خود شریک باشند که این بی خطرترین روش نیز هست.
ب) ایده های نو داشته باشید...
لابد شنیده اید داستان افراد زیادی را که به دنبال یافتن گنج دستگاه های گنج یاب خریده اند، هیچ یک گنجی نیافته اند و ثروتمند نشده اند، اما فروشنده ی دستگاه گنج یاب خود را میلیونر کرده اند!! فرصت همیشه راهی نیست که همه ی افراد طی می کنند، بلکه شما باید همواره به دنبال یافتن ایده ای هر چند کوچک باشید تا بتوانید کاری را راحت تر، سریع تر و یا ارزان تر انجام دهید و خدمت نویی معرفی کنید.
ج) فقط به دنبال صرفه جویی نباشید...
برخی افراد فکر می کنند با حداکثر صرفه جویی ثروتمند می شوند، لذا از مسافرت و یا دیگر لذت های زندگی خود تا حد زیادی می کاهند و یا کیفیت آن را پایین می آورند. این نکته را بدانید که ثروت با صرفه جویی به دست نمی آید.
د) از افراد منفی باف فاصله بگیرید...
در دروس دکتری کار آفرینی به دانشجویان آموزش می دهند که از افراد منفی باف فاصله بگیرند و به آن ها لقب"قاتلان رویا و موفقیت" می دهند. این افراد بدون در نظر گرفتن فرصت های مناسب اقتصادی، نقاط منفی احتمالی را استخراج کرده و بر طبل آن می کوبند و تا ناامید کردن شما دست بر نمی دارند!!
ه) دانش خود را ارتقا دهید...
نکته اصلی موفقیت و کلید راه گشای ثروت، کسب اطلاعات پیرامون آن است. چطور ممکن است شما رستوران فوق العاده ای تاسیس کنید، اما کتابی در مورد بهترین رستوران های جهان نخوانده باشید؟
چطور ممکن است دفتر بیمه شما موفق شود در حالی که شرح حال افراد موفق در این زمینه را به کرات نخوانده باشید؟ توصیه نهایی و آخرین این است هر روز آموزش ببینید.
اگر وقت کافی برای حضور در کلاس های آموزشی را ندارید، آموزش مجازی بهترین راه حل شماست.
آموزش مجازی ببینید، گواهینامه معتبر بگیرید و رزومه خود را قوی تر کنید
مرکز آموزش مجازی پارس، اولین و برترین برند آموزش مجازی کشور با اخذ مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور، سازمان ملی استاندارد و ... اقدام به برگزاری بیش از ۵۰۰ عنوان دوره آموزشی به صورت مجازی و غیر حضوری نموده است.
این دوره های مجازی در شاخه های مختلف همچون مدیریت، هنر، شبکه و کامپیوتر، پزشکی، روانشناسی، معماری و عمران، مکانیک، متالوژی، صنایع و ... می باشد که گذراندن این دوره ها و گرفتن گواهینامه معتبر به شما در داشتن یک رزومه قوی، بسیار کار آمد و مفید خواهد بود.
با آموزش مجازی و دریافت گواهینامه تخصصی و مهارتی معتبر فقط ۳ گام فاصله دارید:
گام اول: مراجعه به سایت مرکز به نشانی
WWW.ELP.IR
و انتخاب دوره یا دوره های مورد نظر و ثبت نام آنلاین
گام دوم: دریافت بسته آموزشی مالتی مدیا و کتاب به همراه نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه آموزشی درب منزل
گام سوم: ارسال مقاله پایان دوره (به عنوان آزمون پایانی)، ارزشیابی توسط اساتید و دریافت گواهینامه معتبر درب منزل
گواهینامه های پایان دوره که به شما اعطا می گردد، بسته به دوره انتخابی شما مورد تأیید مراجع مختلف همچون فنی حرفه ای، سازمان استاندارد، انجمن پرستاری، آموزش عالی فرهنگ و هنر و ... می باشد. همچنین امکان صدور گواهینامه از آکادمی های بین المللی کشورهای آلمان، انگلیس، کانادا و ... وجود دارد.
گواهینامه ها دارای اعتبار بسیار زیادی بوده و همگی قابلیت استعلام دارند. ضمناً قابل ترجمه با مهر وزارت امور خارجه نیز می باشد.
برای مشاهده لیست رشته ها، نمونه گواهینامه ها و اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت مرکز به نشانی
WWW.ELP.IR
مراجعه نمایید و یا با تلفن های مرکز ۷-۹۵۰۲۲۴۴۴-۰۳۱ تماس بگیرید.
ضمناً می توانید برای دریافت درخواست مشاوره رایگان پیرامون دوره های آموزش مجازی و گواهینامه های معتبر، عدد ۱ را به ۳۰۰۰۶۰۱۶ پیامک نمایید.
برخی از دوره های پرمخاطب:
دوره مدیریت عالی کسب و کار DBA
دوره مدیریت MBA در ۳ گرایش
دوره مهارت های هفتگانه رایانه ICDL
دوره طراحی دکوراسیون داخلی
دوره سخنرانی و فن بیان
دوره حسابداری و ...
پس همین الان اولین قدم را برای آموزش بردارید و زندگی خود را متحول سازید و همچنین رزومه قوی برای خود و آینده شغلی خود آماده کنید که آموختن برای شما ثروت و موفقیت بسیار را فراهم خواهد نمود.
وب سایت آموزش مجازی پارس: http://elp.ir
تلفن: ۷-۹۵۰۲۲۴۴۵-۰۳۱
مشاورین ۲۴ ساعته:
۰۹۱۹۵۷۵۷۱۰۰
۰۹۱۹۵۷۵۷۲۰۰
۰۹۱۹۵۷۵۷۳۰۰
۰۹۱۳۰۰۰۱۸۶۶
سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۶۰۱۶
کانال تلگرام: parselearning@
کد N1267405

وبگردی