آفتاب

استخدام ویژه سراسر کشور (شغل پاره وقت)

استخدام ویژه سراسر کشور (شغل پاره وقت)

امروزه مشکل عدم یافتن کار مناسب، دغدغه اصلی بسیاری از افراد علی رغم داشتن توانمندی های مختلف شده است.

آیا وقت های آزاد شما پراکنده است؟

آیا در حال فارغ التحصیلی هستید؟
آیا دغدغه آینده، شما را نگران کرده است؟

آیا مدت هاست که در جستجوی کار مناسب هستید؟
آیا می خواهید در منزل به کسب درآمد بپردازید؟

امروزه مشکل عدم یافتن کار مناسب، دغدغه اصلی بسیاری از افراد علی رغم داشتن توانمندی های مختلف شده است. این افراد به علت داشتن مشکلات متعدد از قبیل درس و امتحانات دانشگاه و یا داشتن فرزند کوچک و دور بودن محل کار،  از اشتغال باز می مانند.
شرکت سرمد پیام جاوید، با طرح کارآفرینی و کار در منزل به صورت پاره وقت، اقدام به استخدام هم وطنان در سراسر کشور نموده است. که این طرح را ابتدا با 500 کارمند، شروع و هم اکنون با 1700 پرسنل ادامه داده است.

ولیکن میزان استخدامی با توجه به جمعیت کلی استان ها تعیین و به دلیل اقبال عمومی، ظرفیت محدود شده است.
این شرکت، با تشکیل تیم های کارمندی در اغلب شهرها و استان های کشور، سعی در پیشرفت هرچه بیشتر و توسعه کار در زمینه های مختلف برای هموطنان عزیز  و استخدام از تمامی اقشار جامعه از جمله های اقشار موثر و حساس دانشجویان و حتی فارغ التحصیلان و هم چنین بانوان خانه دار محترم نموده است.

هم چنین نحوه حقوق و مزایای شرکت به صورت زیر می باشد:
سطح کارمند                    درآمد

رتبه 1                           900000
رتبه 2                           600000

رتبه 3                          450000
علاوه بر حقوق ماهانه فوق، افراد می توانند که جهت کسب اطلاعات بیشتر از حقوق روزانه و شرایط استخدامی به وب سایت رسمی شرکت سرمد پیام 44est.com رجوع و پس از استعلام و اطمینان از دارا بودن شرایط ثبت نامی و قبل از اتمام ظرفیت شهرستان خود، ثبت نام بنمایند.

کلیه مراحل و نحوه انجام کار و آموزش مراحل استخدام، در سایت مذکور به تفضیل آمده است. که پس از مراجعه می توانند به طور کامل آن ها را مطالعه نمایند.
کد N983237

وبگردی