آفتاب

ساخت عینک طبی شغلی پر سود در بازار کار

ساخت عینک طبی شغلی پر سود در بازار کار

چشم و بینایی یکی از مهمترین ابزارهای شناختی انسان به شمار میرود که به وسیله ی آن انسان می‌تواند درک درست و شناختی ژرف و واقع بینانه از هستی داشته باشد.

چشم و بینایی یکی از مهمترین ابزارهای شناختی انسان به شمار میرود که به وسیله ی آن  انسان می‌تواند درک درست و شناختی ژرف و واقع بینانه از هستی داشته باشد.اگر عضو چشم را از زندگی بشر حذف کنیم با انسانی مواجه خواهیم شد که هیچ گونه توانایی عملیاتی و شناختی نخواهد داشت.


حال اپتومتری یا بینایی سنجی علم مراقبت های بینایی است و اپتومتریست به کسی گفته می شود که در رشته اپتومتری تحصیل نموده و قادر است پس از معاینه و تشخیص به درمان اختلالات بینایی پرداخته و از طریق تجویز وسایل کمک بینایی مانند عینک و لنز های تماسی یا انجام یکسری تمرینات و ورزشهای چشمی ودادن توصیه ها ودستورات بهداشتی لازم به کارایی بیشتر سیستم بینایی شما کمک نماید .


دوره ی آموزشی آشنایی با اپتومتری به شما علاقه مندان امکان آشنایی به اهمیت بینایی سنجی و همچنین اطلاعاتی جامع در مورد ساخت عینک های طبی می دهد امروزه با توجه به انواع مختلف مواد قابل کاربرد در ساخت یک عینک طبی باید مراحل زیادی را طی کرد. یعنی از تجویز عدسی آغاز و در نهایت به تنظیم عینک به روی صورت بیمار و فراهم آوردن رضایت وی پایان می‌پذیرد.


مرکز آموزش مجازی پارس برگزار کننده دوره های آموزشی مجازی اقدام به برگزاری دوره ی آموزش اپتومتری نموده است .علاقه مندان میتوانند با ثبت نام به صورت آنلاین و گذراندن این دوره به صورت غیر حضوری و مجازی و ارسال مقاله پایانی گواهینامه ی معتبر اپتومتری  را دریافت نمایید.



3گام تا دریافت مدرک معتبر اپتومتری


گام اول :ثبت نام به صورت آنلاین از طریق وب سایت مرکز به نشانی www.elearnpars.org  


گام دوم: دریافت بسته آموزش اپتومتری و دسترسی به محتوای آموزشی به صورت آنلاین


گام سوم: ارسال مقاله پایان دوره (به عنوان آزمون) و دریافت مدرک معتبر اپتومتری


ضمنا کاربران گرامی میتوانند مدرک بین المللی اپتومتری را از آکادمی های بین المللی کشور هایی چون کانادا ، انگلیس ، امریکا درخواست نمایند و در کمترین زمان مدرک اپتومتری با استعلام آنلاین را اخذ نمایند. 



هم اکنون برای دریافت یک مشاوره رایگان کلمه "اپتومتری" را به 30006016 ارسال نمایید اطلاعات بیشتر:


www.elp.ir


تلفن های مرکز: 8 الی 95022444-031


شماره تماس پیشتیبانی ۲۴ساعته مرکز :


09197800188


,09195757300


,09195757200


,09195757100


,09130001866



کد N981728

وبگردی