آفتاب

زیبای خوش صدای سونی، هدست Sony MDR-ZX110

زیبای خوش صدای سونی، هدست Sony MDR-ZX110

اساسا وقتی بحث از لوازم الکترونیکی باشد بدون شک میتوانیم بگوییم سونی همواره در حال گسترش مرز های فن آوری دیجیتال بوده است.

اساسا وقتی بحث از لوازم الکترونیکی باشد بدون شک میتوانیم بگوییم سونی همواره در حال گسترش مرز های فن آوری دیجیتال بوده است. چه در حوزه تصویری و یا صوتی ؛ سونی از اعتبار بی همتایی به خاطر ابداع و نوآوری های جدیداش برخوردار است. CD-Rom , DVD-Rom  و Blu-Ray تکنولوژی های توسعه داده شده توسط سونی هستند. البته نباید فراموش کنیم سونی چگونه بازار موسیقی و فروش آن را با واکمن های خود متحول کرد.



بیایید با هم نگاهی به هدست بسیار زیبای Sony MDRZX110 بندازیم. در اولین نگاه این هدست بسیار براق و حرفه ای به نظر می رسد. اینگونه هدست ها معمولا قیمت های بالایی دارند ولی این محصول قیمت واقعا رقابتی ای دارد. هدفون هایی با این شکل وشمایل در بازار در رنج قیمت ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار قیمت گذاری شده اند. حالا حدس بزنید این هدست سونی با چه قیمتی وارد بازار شده است؟ زیر ۲۰ دلار. بله درست است؛ هدستی کاملا مقرون به صرفه که شاید فکرش را نمی کردید چنین قیمتی داشته باشد. در ضمن نباید فکر کنید که چون قیمت کمی دارد کیفیت صدایش هم کم است.



کیفیت صدای بالای این هدست و راحتی قرار گرفتن آن روی گوش؛ این هدست را به یک رقیب سر سخت برای هدست های گران قیمت بازار مبدل کرده است. دلیل دیگری که این هدفون را به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل می کند، قابلیت جمع و تا شدن برای حمل و نقل آسان آن است. قابلیت چرخش در زوایای مختلف باندهای این هدفون باعث می شود در حالات مختلف، بدون وقفه به گوش دادن ادامه دهید. نکته مثبت دیگر این هدفون سیم ضد گره اش می باشد. در نتیجه هنگام جمع کردن سیم هدفون نگران درهم رفتن آن نخواهید بود.
نکته مثبت دیگری که جا دارد به آن اشاره کنیم تعبیه یک میکروفون در سیم این هدست برای پاسخگویی به تماس های تلفن و کامپیوتر می باشد. از این هدست همچنین به عنوان هدست گیمینگ نیز در PC و یا کنسول بازی PS4 می توان استفاده کرد.



در حال حاضر شما می توانید این هدست فوق العاده را با 45 درصد تخفیف واقعی، از فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه خریداری کنید.



برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی مشخصات این هدست اینجا کلیک کنید.
کد N835161

وبگردی