آفتاب

نسخۀ جدید FonePad 7

نسخۀ جدید FonePad 7

ایسوس نسخۀ جدید FonePad 7 را وارد بازار کرده است.

این مدل با نام FE170CG به رقابت با سایر تبلت‌ها می‌پردازد که در ادامه مشخصات آن را بررسی می‌کنیم. این تبلت نسبت به FonePad 7 ارزانتر، سبک‎تر و نازک‌تر شده است. با ارزان شدن این مدل نسبت به مدل قبلی برخی ویژگیهای آن تغییر یافته است . رزولوشن تصویر از  WXGA به WSVGA تغییر یافته است. همچنین، دوربین نیز از 5 مگاپیکسل در نسخۀ اصلی به 2 مگاپیکسل در این مدل کاهش یافته است که این تغییرات سخت‌افزاری با توجه به کاهش قیمت آن منطقی است. البته سایر سخت‌افزارهای به کار رفته در FE170CG مشابه همان مدل قبلی است. تبلت ایسوس فون‌پد  FE170CG دارای دو سیم‌کارت است، همچنین نسخۀ تک سیم‌کارته نیز موجود است. با انتخاب Asus FonePad 7 FE170CG یک تبلت خواهید داشت که نقش تلفن همراه را نیز برایتان اجرا می‌کند.



تبلت ایسوس FonePad7 FE170CG با پشتیبانی از دو سیم‌کارت و در رنگ‌های سفید و خاکستری  وارد بازار شده است. این تبلت از جنس فایبرگلاس و دارای وزن 338 گرم است.  درقسمت پایین این تبلت نام ایسوس به صورت براق خودنمایی می‌کند.  همچنین در پشت تبلت و  زیر دوربین نیز نام ایسوس حک شده است. بخش پشتی تبلت از یک پوشش پلاستیکی ساخته شده است که به آسانی می‌توان آن را در دست گرفت. کاهش ضخامت آن به ظرافت و زیبایی آن کمک بسیاری کرده است. همان‌طور که می‌بینید در قسمت بالای تبلت دوربین را می‌بینید. اگر به لبۀ بالایی این تبلت نگاهی بیاندازید جک 3.5 میلیمتری هدفون و درگاه  micro USB را مشاهده می‌کنید.



سخت‌افزار دستگاه به پردازندۀ دوهسته‌ای اینتل اتم چیپ Z2520  و پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX544 GPU مجهز شده است. سرعت پردازنده 1.2 گیگاهرتز است و به آسانی فایل‌ها را پردازش می‌کند. تبلت فون‌پد FE170CG دارای حافظه رم 1 گیگابایت است و دارای حافظه داخلی 8 گیگابایت است که قابل ارتقا به 64 گیگابایت توسط کارت‌های حافظۀ MicroSD است. دوربین دیجیتال 2.0 مگاپیکسل در قسمت پشت تبلت با کیفیت فیلمبرداری 720 پیکسل و دوربین  دوم 0.3 مگاپیکسل جهت مکالمۀ تصویری در جلوی آن قرار داده شده است. این تبلت از قابلیت USB OTG نیز برخوردار است.



تبلت   ASUS Fonepad 7 FE170CG از طریق شبکه‌های 2G و 3G به انتقال داده می‌پردازد. همچنین توسط GPRS و سرعت ارتباط FDGE.Data به صورت   HSUPA 5.76 مگابیت در ثانیه، HSDPA 42  مگابیت در ثانیه به انتقال داده بپردازید.  همچنین، از وای‌فای b/g/n   802.11 ، برای به اشتراک گذاشتن  فایل‌ها و  اتصال به اینترنت می‌توانید بهره‌مند شوید.  توسط مرورگر گوگل کروم به صفحات وب دلخواه خود بروید، و به جستجوی  صفحات وب WAP ، HTML ، 5  HTML بپردازید. مرورگر شما از Adobe Flash نیز پشتیبانی می‌کند. از طریق بلوتوث نسخۀ 4.0 به انتقال اطلاعات شخصی خود بپردازید.  این تبلت به GPS برای مسیریابی نیز مجهز شده است. همچنین می‌توانید به پیام رسانی توسط SMS ، MMS ، ایمیل و IM بپردازید. تبلت Asus FonePad7 FE170CG از همۀ ارائه ‌دهندگان شبکۀ GSM پشتبانی می‌کند. این تبلت به عنوان یک تلفن همراه، فرکانس باند 2G در GSM850 ، GSM900 ، GSM1800 ، GSM1900 و باند شبکۀ پرسرعت 3G را در HSDPA 850 ، HSDPA900 ، HSDPA 1900 ، HSDPA 2100 پشتیبانی می‌کند، این تبلت حالت Flight را پشتیبانی نمی‌کند.



تبلت  فون‌پد FE170CG  مجهز به باتری 3950 میلی آمپری است.  در حالت آماده به کار 619 ساعت دارای شارژ است و 30 ساعت مکالمه را پشتیبانی می‌کند. همچنین توسط مدیا پلیر استاندارد تا 60 ساعت می‌توانید به پخش موسیقی بپردازید و یا 10 ساعت به نمایش فیلم با کیفیت HD بپردازید.



مدل جدید FonePad  دارای حافظۀ داخلی 8 گیگابایت و دارای قابلیت ارتقا حافظه توسط کارت MicroSD است.  همچنین توسط شبکه‌های 3G HSPA+ و وای‌فای 802.11 b/g/n و بلوتوث قابلیت ارتباط با سایر دستگاه‌ها را دارد. این تبلت با ضخامت 10.7 میلیمتر طراحی شده است. تبلت FonePad 7 FE170CG  با این ویژگی‌های فوق‌العاده شگفت‌انگیز وارد بازار رقابت شده است.  این تبلت از رابط گرافیکی Zen UI استفاده کرده و شبیه آخرین گوشی‌های هوشمند سری Zen طراحی شده است. این فون‌پد دارای  بلندگوی باکیفیت در قسمت جلو و مجهز به تکنولوژی ASUS SonicMaster  است. همچنین پوشش MageSmart برای تبلت درنظر گرفته شده که به عنوان پایه به فروش می‌رسد.



برای خواندن متن کامل نقد و بررسی این کالا به سایت ایسوس سنتر   (Asuscenter.ir)  مراجعه فرمایید.
کد N405681

وبگردی