آفتاب

نقد کردن درآمدهای ارزی

نقد کردن درآمدهای ارزی

یکی از سرویس های منحصر به فرد Payment24 فراهم کردن تسهیلاتی جهت نقد کردن درآمدهای ارزی شما از اینترنت می باشد.

ما این توانایی را داریم که درآمدهای ارزی شما را تا سقف ۵۰۰ هزار دلار در ماه نقد کنیم. درآمدهای اینترنتی شما میتواند بصورت دلار پی پال ، وب مانی و یا از طریق ارسال چک ، حواله های وایر ترنسفر ( حواله بانکی ) ، وسترن یونیون برای ما ارسال شود. شما می توانید در صورتی که دارای درآمد ارزی می باشید و بدلیل تحریم با مشکل نقد کردن آن به ریال مواجه هستید از طریق سایت با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.



انواع روش های پرداخت و واریز درآمدهای ارزی عبارتند از:



Paypal


پی پال یکی از رایج ترین و محبوب ترین روش های پرداخت درآمد ارزی در اینترنت می باشد. در این حالت در صورت تایید سورس دلار شما ، اکانت پی پال ما در اختیارتان قرار می گیرد تا شرکت مربوطه دلار را به آن منتقل کند و پس از انتقال در کمتر از ۲۴ ساعت معادل ریالی با شما تسویه خواهد شد. در حال حاضر ما دارای ۶ اکانت قانونی پی پال در نوع های Business و Premier از کشورهای امارات ، عمان ، ترکیه و امریکا هستیم که هر کدام گردش مالی بسیار بالایی دارند. به همین خاطر هیچ گونه مشکلی جهت دریافت درآمدهای با حجم بالا و نقد کردن آنها نداریم. از جمله سایت هایی که کاربران ایرانی در آن فعال هستند و درآمدهایشان بواسطه پی پال و از طریق ما نقد می شود عبارتند از:



• Envato (ThemeForest, VideoHive, GraphicRiver, Microlancer, CodeCanyon)


• Freelancer.com


• 99Design.com


• Elance.com


• EpicGames.com


• AdForGames.com


• Bidvertiser.com


• NeoBux.com



WebMoney


یکی دیگر از روش های پرداخت وب مانی می باشد. ما در وب مانی نیز ۲ اکانت پرسنال/مرچنت پاسپورت با گردش بالا داریم و برخی دیگر از کاربران و وب مسترهای ایرانی از این طریق درآمدهای ارزی شان را توسط ما نقد می کنند. سایتی که در حال حاضر از طریق وب مانی به ما پرداخت دارد عبارت است از:


• Propellerads.com



Payoneer


در حال حاضر کمپانی پایونیر که در چند سال اخیر فعالیت خود را گسترش داده است نیز یکی دیگر از روش های پرداخت در سایت های مختلف می باشد. معمولا اکثر سایت های معتبر از این روش پشتیبانی می کنند. در حال حاضر برنامه نویسان iOS و Android از این طریق درآمدهایشان بواسطه اکانت های ما در پایونیر نقد می شود. برخی از سایت هایی که کاربران ایرانی در آنجا درامد ارزی دارند عبارتند از:


• Apple.com


• Play.google.com



حواله وسترن یونیون (Western Union)


وسترن یونیون یکی دیگر از روش های پرداخت می باشد. در این روش که معمولا مورد استفاده برنامه نویسان و یا اشخاصی که در خارج از کشور فامیلی دارند و میخواهند از آنها مبلغی دریافت کنند می باشد. در این روش حواله به نامی که ما اعلام می کنیم زده شده و پس از دریافت آن ، در کمتر از ۲۴ ساعت معادل ریالی آن با مشتری تسویه می گردد.



حواله بانکی (Wire Transfer)


در این روش که نسبت به سایر روش ها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد حساب بانکی ما در خارج از کشور در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا بتوانند درآمد یا وجه خود را از طرف خارجی دریافت کرده و سپس توسط ما به ریال تبدیل شود.



چک


هرچند با توجه به روش های پرداختی بالا این روش کم کم در حال منسوخ شدن است اما هنوز هستند جاهایی که درآمدها را از طریق چک ارسال می کنند. ما نیز تا بحال برای چندین مورد این روش را در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم.



در حال حاضر برنامه نویسان ، طراحان وب و وب مسترهای زیادی در ایران درآمدهای خود را با استفاده از سرویس ما به ریال نقد میکنند و هر روز به تعدادشان افزوده می شود. ما به جرات میتوانیم بگوییم تنها جایی در ایران هستیم که میتواند درامدهای ارزی در حجم بالا را در سریع ترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت نقد کند. در حال حاضر ما ماهانه بیش از ۲۵۰ هزار دلار با استفاده از روش های مختلف که در بالا ذکر شد توسط ما نقد می شود و امیدواریم بتوانیم هر روز این حجم را افزایش داده و به تعداد بیشتری از کاربران سرویس دهی داشته باشیم. اگر شما نیز دارای درآمد ارزی در هر حجمی هستید میتوانید هم اکنون تماس بگیرید و از مشورت با ما در این زمینه برخوردار شوید. مسلما هدف ما ارائه بهترین راهکار جهت نقد کردن درآمد ارزی شما از اینترنت می باشد.



کد N361869

وبگردی