آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های استان سیستان و بلوچستان

نمایش ۱ تا 25 از ۳۲ مقاله


ظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر در قانون اساسی به شرح زیر میباشد : ۱-شورای اسلامی شهر موظف است بلافاصله پس از رسمیت یافتن نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام نماید. 2-شهردار نمی‌تواند همزمان عضو شورای شهر باشد. ...





















سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان با داشتن 1055 نفر عضو مهندس که 534 نفر آنها دارای پروانه اشتغال در هفت رشته مهندسی عمران – معماری – شهرسازی – ترافیک – تأسیسات برقی و مکانیکی و نقشه‌برداری می‌باشند.



امروزه ارتباطات پستی به عنوان یکی از نهاد های مهم و عمومی کشور و به لحاظ خدماتی که ارائه می کند ، توانسته است در تمام برنامه های اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و عمرانی کشور نقش بدون جانشینی را داشته باشد و در زمره مهمترین نیازهای جامعه امروزی بشمار می رود و نهایتا" در تحول نظام اداری و اجرائی کشور نقش بسیار مهم و بسزایی داشته باشد.









به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاههای اداری و در اجرای اصل 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، سازمانی به نام «سازمان بازرسی کل کشور» که در این قانون به اختصار سازمان نامیده می شود زیر نظر قوه قضائیه و با اختیارات و وظایف مندرج در این قانون تشکیل می‌شود



بدون شک یکی از پیشرفته ترین ابزارهای اطلاع رسانی در قرن حاضر پایگاههای اطلاع رسانی اینترنتی می باشد . این پایگاه اطلاع رسانی در نظر دارد به روز ترین اخبار و اطلاعات در حوزه این اداره کل را در اختیار عموم مردم قرار دهد .



سیستان و بلوچستان سرزمین پهناوری است که از دریاچه شکر ریز هامون تا پهن دشت نیلگون دریای عمان گسترانیده شده است . عمان، در این دیار نشان از وسعت دل است و تفتان سر به فلک کشیده، سر بلندی ها را سمبل. این وادی، دل در گرو ایمان دارد و ایمان در گرو اسلام. حبل المتین وحدت، دست آویز مومنان است و آئینه وحدت، درخشنده از نور اسلام .



استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 500/187 كیلومتر مربع، 4/11 درصد از مساحت كل كشور را تشكیل داده و از پهناورترین استان های كشور می باشد، كه با قرار گرفتن در بین 25 درجه و 3 دقیقه تا 31 درجه و 27 دقیقه عرض شمالس از خط استوار و 58 درجه و 50 دقیقه تا 63 درجه و 21 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ، از نظر جمعیتی از كم تراكم ترین استان های كشور است. این استان به شمال خراسان و كشور افغان...







دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در بیست ودوم فروردین ماه سال هزار و سیصد و هفتاد و هشت با تصویب هیئت امنا محترم دانشگاه و همت مسئولین و حمایت ریاست دانشگاه جناب آقای دکتر جاسبی جهت پاسخ به نیاز خیل عظیم جوانان سیستانی و شهرهای اطراف تاسیس گردید .







نمایش ۱ تا ۲۰ از ۳۲ مقاله