آخر هفته کجا بریم؟

این هقته رو میخواهیم مکانی رو معرفی کنیم که برای خیلی ها اشناست ولی این مکان اینقدر جای مناسبی برای تفریح است که به نظر می آید خالی از لطف نیست برای کسانی که نمیشناسند معرفی کنیم.

یکی از مرتفع ترین مناطق تهران که دارای آب و هوای بسیار عالی و منظره ای فوق العاده از تهران را به علاوه مکان های تفریحی بسیار را دارا میباشد که شما میتوانید هر نوع تفرحی رو که به ان علاقه دارید در آنجا بیابید از جمله ورزشی یا هیجانی یا حتی برای کسانی که میخواهند شام رو آخر هفته خارج از منزل سرو کنند همه ی این مزیت ها به علاوه هزینه ای مناسب برای گذراندن یک آخر هفته ی عالی همراه با خانواده یا دوستان.
نام این محل بام تهران میباشدکه از خیابان بام تهران از ارتفاع ۱۸۳۰ متری در انتهای خیابان ولنجک تهران آغاز و در ارتفاع ۱۹۱۰ متری از سطح دریا در ایستگاه ۱ تله کابین توچال به پایان میرسد. این مکان بدلیل مناظره کوهستانی زیبا تبدیل به یک مکان تفریحی برای تهرانی ها شده است.
این محل دارای امکاناتی رفاهی از قبیل ایستگاه اتوبوس یرای جابه جای شما از ابتدای مسیر تا انتهای مسیر میباشد قابل ذکر است که بسیاری ار امکانات تفریحی در انتهای مسیر میباشد ولی در ابتدای مسیر نیز رستوران و کافی شاپ نیز موجود است از مکان های تفریحی بام تهران میتوان به رستوران ها, بانجی حامپینگ, باشگاه تنیس, سینمای 5 بعدی و بسیاری مکان تفریحی دیگر نیز اشاره کرد