چهره شناسی افراد موفق : حسین خواجه امیری ( ایرج )

به سرعت نیت اشخاص را از چشمان آنها می‌خواند. با این حال هوش خود را صرف مسائلی غیراز مسائل شخصی و مهم زندگی خود نمی‌کند. نیاز به آرامش در طول زندگی او بسیار مهم و همیشگی است. این …

به سرعت نیت اشخاص را از چشمان آنها می‌خواند. با این حال هوش خود را صرف مسائلی غیراز مسائل شخصی و مهم زندگی خود نمی‌کند. نیاز به آرامش در طول زندگی او بسیار مهم و همیشگی است. این نیاز را حتی در عرصه کار او هم می‌توان به راحتی فهمید.
غرق دنیای درون خود است. هیچ کس به راحتی از افکار او باخبر نمی‌شود. سخت و صبور است و شدیدا خانواده‌دوست و پایبند روابط خانوادگی. عاشق طبیعت است طوری که ساعت‌ها هم به تماشای آن بنشیند، خسته نخواهد شد.
مهربان و بی‌آلایش است. همیشه تلاش کرده تا افق دیدش را وسیع‌تر و از بالا به مسائل نگاه کند. به همین دلیل معمولا درک بهتری از ارتباط بین مسائل دارد. نگرش عمیقی داشته و به سادگی نمی‌توان فریبش داد.
او از جمله کسانی است که در دوران جوانی تنها درگیر فعالیت‌های فیزیکی و مشغله‌های اجتماعی بوده و در سال‌های بعد در زندگی‌اش به طرف مسائل معنوی و روحی کشیده شده. شجاعت و مردانگی بهترین خصوصیت اوست.
بیهوده به چیزی امید نمی‌بندد و اصلا آدم خیال‌پردازی نیست. همیشه متعهد است که هرچیزی جایی دارد و باید در جای درستش قرار بگیرد. اگر اتفاقات خلاف خواسته او نابجا باشند از کوره در می‌رود. گاهی در مسائل زیادی سخت می‌گیرد.
در به اجرا درآوردن نظریاتش بسیار سخت و بی‌رحم است. به هیچ قیمتی از عقایدش منصرف نمی‌شود و تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا هر طور که شده شرایط را برای اجرای اهدافش مساعد کند.