نوشته شده توسط & ثبت شده در فیلم و سینما.

True Grit
فیلم «True Grit» پس از گذشت سه هفته از آغاز نمایش  با فروش آخر هفته‏ی ۱۴,۶۰۵,۱۳۵ دلار در جایگاه اول جدول پرفروش‏ترین‏های سینمای جهان قرار گرفت و فروش کلی  خود را به ۱۱۰,۰۳۵,۱۵۷ دلار رساند.

Little Fockers
فیلم «Little Fockers» در سومین هفته از نمایش با فروش ۱۳,۴۸۷,۲۴۵ دلار در مقام دوم جدول پرفروش‏ترین‏های سینمای جهان قرار گرفت و فروش کلی خود را به ۱۲۳,۶۸۷,۷۶۰ دلار رساند.

Season of the Witch
فیلم «دوران ساحره» در اولین هفته‏ی نمایش با فروش ۱۰,۶۱۲,۳۷۵ دلار سوم شد. هزینه تولید این فیلم ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ برآورد شده است.

سبک فیلم : درام، حادثه ای، فانتزی
کارگردان: Dominic Sena
فیلم‏نامه: Bragi F. Schut
ناشر فیلم: Atlas Entertainment, Relativity Media
زمان: ۹۵ دقیقه

بازیگران اصلی:
Nicolas Cage در نقش Behmen
Ron Perlman در نقش Felson
Stephen Campbell Moore در نقش Debelzaq
Stephen Graham در نقش Hagamar
Ulrich Thomsen در نقش Eckhart
Claire Foy در نقش The Girl
Robert Sheehan در نقش Kay
Christopher Lee در نقش Cardinal D’Ambroise
Rebekah Kennedy در نقش Peasant Turk Girl
Andrew Hefler در نقش Jail Bailiff
(Fernanda Dorogi در نقش Old Woman (Givaudon
Kevin Rees در نقش Dying Monk
Matt Devere در نقش Sergeant in Arms
Robert Banlaki در نقش Livery Boy
Barna Illyés در نقش Cardinal’s Priest

خلاصه فیلم:
در قرن ۱۴ میلادی، بهمان ( نیکلاس کیج ) یک جنگجوی پر افتخار و سلحشور در نبردهای صلیبی بوده است که سال های زیادی را در جنگ به سر برده است. اکنون به همراه هم رزمش فلسون ( رون پرلمن ) به زادگاهش بازگشته است اما در روستای محل زندگی اش بیماری و طاعون فرا گیر شده و همه چیز رو به نابودی است. او بعد از ورود به روستایشان مامور می شود تا دختری  ( کلیر فور)  را که همه روستا فکر می کنند جادوگر است به صومعه ای در دوردست ببرد تا این طلسم نیز از بین برود و همگی به خوشی به زندگیشان ادامه دهند. بهمان قبول می کند که این دختر را به صومعه ببرد اما در این سفر پر خطر به مرور زمان پی می‏برد که این دختر جادوگر که از قضا چندان هم عادی نیست ، ذاتا آدم بدی نیست و …

 

 

 

TRON: Legacy
فیلم  «TRON: Legacy» در چهارمین هفته از نمایش با فروش ۱۰,۰۹۰,۰۰۲ دلار سوم شد و فروش کلی خود را تا رقم ۱۴۸,۲۱۲,۴۲۰ دلار افزایش داد.

Black Swan
فیلم  «قوی سیاه» پس از شش هفته از آغاز نمایش عمومی با فروش آخر هفته‏ی ۸,۱۱۳,۰۱۱ دلار در مقام پنجم پرفروش‏ترین‏ها قرار گرفت و فروش کلی خود را به ۶۱,۲۱۸,۵۰۴ دلار رساند. این فیلم با هزینه کم ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ دلاری ساخته شده است.

سبک فیلم : درام، هیجانی
کارگردان: Darren Aronofsky
فیلم‏نامه: Heyman,Andres Heinz
ناشر فیلم: Fox Searchlight Pictures, Protozoa Pictures
زمان: ۱۰۸ دقیقه

بازیگران اصلی:
Natalie Portman در نقش Nina Sayers
Mila Kunis در نقش Lily
Vincent Cassel در نقش Thomas Leroy
Barbara Hershey در نقش Erica Sayers
Winona Ryder در نقش Beth Macintyre
Benjamin Millepied در نقش David
Ksenia Solo در نقش Veronica
Kristina Anapau در نقش Galina
Janet Montgomery در نقش Madeline
Sebastian Stan در نقش Andrew
Toby Hemingway در نقش Tom
Sergio Torrado در نقش Sergio
Mark Margolis در نقش Mr. Fithian
Tina Sloan در نقش Mrs. Fithian
Abraham Aronofsky در نقش Mr. Stein

خلاصه فیلم:
نینا ( ناتالی پورتمن ) یک رقصنده حرفه ای باله هست که به همراه مادر وسواسی اش که خود او نیز زمانی ستاره باله بوده زندگی می کند. توماس لروی ( وینسنت کسل ) کارگردانی است که قصد دارد تا از هنرپیشه محبوبش یعنی بت مکینتایر ( وینونا راید ) به عنوان رقصنده اصلی Swan Lake  استفاده کند اما با انصراف بت، توماس به این نتیجه می رسد که بهترین گزینه برای ایفای این نقش نینا است. نینا بالرینی کاملا تکنیکی است که گزینه بسیار مناسبی برای ایفای نقش «قوی سپید» که در این نمایش یک دختر خوب و سرزنده است خواهد بود اما توماس خیلی مطمئن نیست نینا همان قدر که برای نقش «قوی سپید» مناسب است، آیا می تواند در نقش «قوی سیاه» که بالطبع شخصیتی منفی و با افکاری شیطانی است موفق شود یا خیر؟ بنابراین او رقصنده دیگری به نام لیلی ( میلا کونیس ) را مد نظر قرار می دهد و به این ترتیب نینا و لیلی برای انتخاب اول بودن وارد رقابت می شوند. اما رفته رفته این رقابت رنگ و بوی دیگری می گیرد و مثلث عشقی بین لیلی و نینا و توماس شکل می گیرد و همه اینها در حالی است که نینا که شخصیتش بیشتر به «قوی سپید»  نزدیک است در حال تغییر ماهیت دادن است و …

 

 

 

 

 

نوشته شده توسط & ثبت شده در وبلاگ نويسي.

اگر تصمیم گرفته اید که یک وبلاگ تجاری راه اندازی کنید لطفا تا آخر این مقاله همراه ما باشید. یک وبلاگ، ابزار قدرتمندی برای کمک به پیشرفت تجارت شما می باشد و می توانید بوسیله آن مشتریان و حجم کاری خود را افزایش دهید. البته پیش از هر اقدامی در ورود به فضای وبلاگ ها، خیلی مهم است که امکانات نرم افزار وبلاگ نویسی را در نظر بگیرید. درحالیکه ابزارهای مختلف وبلاگ نویسی موجود می باشند خیلی از آنها برای وبلاگ نویسی شخصی مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل اینکه یک وبلاگ تجاری به عملکردها و قابلیت های بیشتری نیاز دارد مهم است که این مسئله را در ارزیابی خود مد نظر قرار دهید.
برای کمک به شما در مورد انتخاب نرم افزار وبلاگ نویسی به معرفی ۱۱ قابلیت ضروری که یک نرم افزار  وبلاگ نویسی تجاری می بایست دارا باشد می پردازیم.

۱ . از آدرس وب سایت شما استفاده کند
جهت بیشترین بهره برداری از کارآیی موتور جستجوگر، خیلی مهم است که آدرس وبلاگ شما متعلق به خودتان باشد و زیرمجموعه ای از آدرس دامین شخص دیگری نباشد.

۲ . امکان عضویت از طریق آر اس اس و ایمیل را دارا باشد
پایگاه وبلاگ نویسی شما نباید محدودیتی برای اشتراک از طریق آر اس اس داشته باشد. ایمیل یک گزینه مهم و یک شیوه رایج برای دریافت اطلاعات جدید در بین بسیاری از خوانندگان می باشد. ابزار وبلاگ نویسی شما همینطور می بایست قابلیت ارسال خودکار پست های جدید وبلاگ را ازطریق ایمیل به کاربرانی که این امکان را انتخاب کرده اند، داشته باشد.

۳ . بصورت اتوماتیک به رسانه های اجتماعی متصل شود
نرم افزار وبلاگ نویسی شما می بایست بصورت اتوماتیک لینک های مرتبط با رسانه های اجتماعی را در هر پست نصب کند تا بدینوسیله خوانندگان براحتی بتوانند محتویات وبلاگ شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، بدین طریق شما می توانید به بیشترین خواننده دسترسی پیدا کنید.

۴ . کارچاپ را تسهیل کند
نرم افزار وبلاگ نویسی شما، می بایست ایجاد، هماهنگی در ویرایش و چاپ مقالات شما را تسهیل کند.

۵ . گزارش رشد کاربران از طریق ایمیل و آراس اس را در بازه های زمانی تهیه  کند
شما می بایست بتوانید چگونگی رشد کاربران خود به اضافه منابع آماری دریک زمان خاص را دنبال کنید. این امکان همینطور می تواند در ایجاد امکان تقسیم بندی رشد کاربران از طریق ایمیل در مقابل آر اس اس مفید باشد.

۶ . کارآیی یک مقاله را پیگیری کند
قابلیت ارزیابی واحدهای مختلف (بطور مثال تعداد لینکهای داخلی، کامنت ها و نظرات) برای تک تک مقاله ها به شما کمک می کند تا به یک دید کلی دست یابید و بتوانید سلیقه ها و تمایلات را در پستهای وبلاگ خود پیدا کنید. پس از مدتی، شما توانایی استفاده از این اطلاعات جهت کمک به تصمیم گیری بهتر در مورد موفقیت و کارآیی برخی مقاله ها نسبت به بقیه را خواهید داشت. ابزار وبلاگ نویسی “Type pad ” بطور نمونه قابلیت بررسی روزانه کارآیی وبلاگ را دارد همینطور می تواند از قابلیت تحلیلی گوگل نیز استفاده کند.

۷ . بازدید کنندگان و رقبا را تحلیل کند
نرم افزار وبلاگ نویسی که با وب سایت شما یکپارچه و تلفیق شده باشد می تواند بینش بسیار خوبی در مورد اینکه نقش کلی وبلاگ در موفقیت شرکت شما چیست، فراهم آورد. ابزاری همانند Hub spot’s توسط ابزار “”source tool ترافیک وبلاگ، رقبا و کاربرانی را که از طریق وبلاگ پیدا کرده اند را تحلیل می کند که می تواند بسیار ارزشمند باشد.

۸ . امکان جستجو(SEO) بر مبنای لغات کلیدی را دارا باشد
یک پایگاه وبلاگ نویسی کارآمد که با وب سایت اصلی شما یکپارچه شده باشد به شما در دنبال کردن کلمات کلیدی که در موتورهای جستجو رده بندی شده اند کمک می کند. بعلاوه امکان” SEO ” را برای مقالات وبلاگ شما بر پایه کلمات کلیدی مورد نظر شما فراهم می سازد.

۹ . رقابت شما را پیگیری و با رقبایتان مقایسه کند
نرم افزارهایی که ابزار تحلیلی برای بررسی کارآیی وبلاگ شما در مقایسه با رقبایتان را دارند می توانند اطلاعات بسیار ارزشمندی فراهم آورده و به شما در شناخت نقاط ضعف و قوت کمک نمایند.

۱۰ . پشتیبانی فنی داشته باشد
هر چند که پشتیبانی فنی نمی تواند یک ملاک مهم برای وبلاگ های شخصی باشد، ولی قطعا در مورد راه اندازی یک وبلاگ تجاری باید مد نظر قرار گیرد. به ویژه زمانی که قصد انجام دادن کار حرفه ای داشته باشید. نرم افزار وبلاگ شما می بایست امکان استفاده از پشتیبانی کارشناسان را که می توانند به سوالات فنی با یک برنامه زمان بندی شده پاسخ دهند فراهم آورد. برای نمونه ابزار Movable Type”” پشتیبانی از فعالیتهای تجاری را ارائه می کند.

۱۱ . کارشناسی بازاریابی ارائه دهد
نباید از یک نرم افزار وبلاگ نویسی که اطلاعی در مورد وبلاگ نویسی تجاری ندارد استفاده کنید. به دنبال موارد حائز اهمیت در پایگاه وبلاگ نویسی خود که مقالات و خدمات و… را ارائه می دهد باشید تا بدانید که چگونه با وبلاگ خود موفق خواهید شد.

مهم است که به یاد داشته باشید هر نرم افزاری که در نهایت انتخاب می کنید می بایست از لحاظ قابلیت های ذکر شده بررسی شود تا وبلاگ شما بتواند هرچه بیشتر موفق باشد. به عنوان دست گرمی توصیه من به شما نرم افزار وبلاگ نویسی Hub spot’s است زیرا تمامی ویژگی های ذکر شده را دارا می باشد. لطفا از نظرات و پیشنهادات خود در معرفی نرم افزارهای وبلاگ نویسی ما را مطلع کنید. تبریک به تصمیم گیری شما!

نوشته شده توسط & ثبت شده در نجوم.

زمین

چرا آسمان آبی است؟ چرا بنفش، قرمز و یا سیاه نیست؟ چه عاملی باعث شده که آسمان آبی دیده می شود؟ رنگ آسمان به این حقیقت وابسته است که نور با ذرات و مولکول های گازهایی که جو زمین را تشکیل می دهند، برهم کنش می کند. اثر این فرایند که به آن پراکندگی گفته می شود برای نوری است که به ذره ای برخورد می کند، توسط آن جذب می شود و سپس در تمام جهات بازتاب می شود.
دو عامل باعث بوجود آمدن این پدیده می شود: طول موج نورمرئی و اندازه ذره ای که نور با آن برخورد می کند.
با توجه به قانون پراکندگی رایلی، اگر اندازه ذره کمتر از طول موج نور مرئی باشد، ذره مورد نظر ذره مناسبی است. چون طول موج کوتاه تر را با تاثیر بیشتری نسبت به طول موج های بلندتر پراکنده می سازد. مولکول های جو زمین ( که کوچکتر از طول موج نور آبی هستند) به وضوح نور آبی را موثرتر از نورهای سبز و زرد و قرمز بازتاب می دهند. اگر مجموعه ای ازمولکول ها را مستقیما در خطی در برابر خورشید قرار دهیم، خورشید اندکی قرمز به نظر می رسد. اما اگر به همین مجموعه مولکولی از کنار یا بغل نگاه کنیم نوری را که مجموعه در حال پخش و پراکنده کردن آن است، می بینیم ( پراکندگی نورآبی بر دیگر نورها چیرگی دارد.)
رنگ قرمز خورشید نتیجه دیگر پراکندگی است. هنگامی که خورشید در هنگام غروب به نظر می رسد که به سمت افق حرکت می کند، نور آن به میزان زیادی در جو نفوذ می کند. از آن جایی که مولکول های درون جو نور آبی را بهتر از هر نور دیگری انتشار داده و پراکنده می کنند، نوری که درون جو در این زمان به چشم ما می رسد رنگ آبی ندارد، از این جهت نور قرمز دارای تسلط و برجستگی بیشتری است. حالتی که به آن گرگ و میش گفته می شود و همچنین طلوع آفتاب نیز نتیجه پراکندگی نور توسط مولکول های جو است.
بر عکس زمین، ماه جو ندارد و بنابراین رنگ ندارد. آسمانش کاملا سیاه است. زمانی که خورشید در محلی از ماه غروب می کند، همراه با افت شدیدی در دما همه جا تقریبا فورا تاریک می شود.

نوشته شده توسط & ثبت شده در فیلم و سینما.

Little Fockers
فیلم «Little Fockers» در دومین هفته از نمایش با فروش ۲۵,۷۶۶,۴۸۵ دلار در مقام اول جدول پرفروش‏ترین‏های سینمای جهان قرار گرفت و فروش کلی خود را به ۱۰۲,۵۷۶,۱۹۰ دلار رساند.

True Grit
فیلم «True Grit» پس از گذشت دو هفته از آغاز نمایش  با فروش آخر هفته‏ی ۲۴,۴۱۶,۵۱۵ دلار در جایگاه دوم جدول پرفروش‏ترین‏های سینمای جهان قرار گرفت و فروش کلی  خود را به ۸۶,۶۷۰,۳۸۲ دلار رساند.

TRON: Legacy
فیلم  «TRON: Legacy» در سومین هفته از نمایش با فروش ۱۸,۷۵۶,۹۷۳ دلار سوم شد و فروش کلی خود را تا رقم ۱۳۱,۳۰۴,۸۴۴ دلار افزایش داد.

Yogi Bear
فیلم «یوگی خرسه» پس از سه هفته  با فروش ۱۲,۳۸۵,۰۰۰ دلار چهارم شد و فروش کلی خود را به ۶۵,۷۵۵,۳۳۶ دلار رساند.

The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader
فیلم  «تاریخ نگار نارنیا : سفر اسرار آمیز تردیر» در هفته‏ی چهارم از نمایش عمومی با فروش آخر هفته‏ی ۱۰,۲۵۲,۷۷۵ دلار در مقام پنجم پرفروش‏ترین‏ها قرار گرفت و فروش کلی خود را به ۸۶,۹۲۶,۳۹۷ دلار رساند.

نوشته شده توسط & ثبت شده در نجوم.

زمین زمین، خانه ما سومین سیاره بعد از خورشید و از نظر اندازه بزرگترین سیاره از چهار سیاره داخلی ( منظور از سیارات داخلی، عطارد، زهره، زمین، مریخ می باشد) است. در میان سیارات منظومه شمسی، زمین منحصر به فرد است و در سطح آن آب فراوان و جو غنی از نیتروژن و اکسیژن وجود دارد. همچنین تنها سیاره ی شناخته شده دارای حیات است که از جمعیت پیچیده گیاهان و حیوانات حمایت می کند. به درستی باید زمین را یک سیاره دوتایی به شمار آورد؛ چون زمین با قمر خویش یعنی کره ماه جفت تقریبا به هم پیوسته ای هستند که در هیچ یک از اعضای منظومه شمسی نمی توان یافت.
فیثاغورث در سده ششم قبل از میلاد شکل زمین را به شکل یک کره در نظر گرفته بوده است. یک ستاره شناس یونانی دیگر به نام اراتوستنس چهار قرن بعد، قدمی به جلوتر برداشت، او توانست محیط زمین را اندازه گیری کند، با اندازه گرفتن زمین به عنوان جسمی کروی اراتوستنس موفق شد محیط زمین را با استفاده از دلیل و برهان تخمین بزند.
در سال ۱۶۸۷ ایزاک نیوتن پیشنهاد کرد که زمین یک کره کامل نیست، زیرا چرخش آن تمایل به مسطح ساختن آن دارد. امروزه مساحت آن سطح مسطح شده را اندازه گیری کردند. شعاع زمین در قطب شمال و یا جنوب تقریبا ۵/۲۲ کیلومتر کمتر از شعاع اندازه گرفته شده در خط استوا است. مساحت این سطح حدود یک سوم  کل مساحت است.
عمر زمین و پوسته زمین
صخره های زمین داستانی برای گفتن دارند که درون آنها نشان ها و مدارکی از عمر و روند تشکیل زمین نهفته است. ماده سطحی زمین تقریبا از ۴۷% اکسیژن، ۲۸% سیلکون، ۸% آلومینیوم و ۵% آهن و مقادیر کمتری منیزیم، کلسیم و پتاسیم و دیگر عناصر تشکیل می شود. پوسته زمین به صورت نسبی نازک است و چون چگالی کمتری نسبت به جبه دارد، روی آن همانند شناور شدن یخ بر روی آب، شناور است.
قدیمی ترین سنگهای پیدا شده روی زمین به ۶/۴ میلیارد سال پیش برمی گردد. بیشتر سنگ های آسمانی یا قدیمی ترین سنگهای ماه به ۶/۴ میلیارد سال پیش باز می گردد. پس نتیجه می گیریم، اگر قدیمی ترین ماده جامد مربوط به منظومه شمسی متعلق به ۶/۴ میلیارد سال پیش باشد؛ کل منظومه شمسی حداقل چنین عمری دارد. این نظریه این طور بیان می کند که کل منظومه شمسی با خورشید و ۸ سیاره و قمرها و خرده سیارک های بی شمار، ستاره های دنباله دار و شهاب سنگ ها یک سرچشمه عام و واحد داشته است.
حجم، جرم و چگالی
مفاهیم حجم، جرم و چگالی برای تمامی علوم بنیادی هستند. چگونه می توانیم حجم، جرم و چگالی زمین را بیابیم؟ برای پاسخ به این سوال باید تعریف دقیقی از هر اصطلاح داشته باشیم.
حجم: اندازه فضایی است که یک جسم اشغال می کند. این که جسم از چه چیزی تشکیل شده است به حجم آن ارتباط ندارد.
حجم= طول × عرض × ارتفاع                             V=L × W × H
جرم: اندازه موادی است که آن جسم را شامل می شود.
چگالی : ترکیب مفاهیم حجم و جرم است، اندازه مقدار ماده ای که در یک فضای معلوم انباشته شده است.
چگالی= جرم ÷ حجم
حجم زمین
چون زمین تقریبا کروی است از فرمول زیر می توانیم استفاده کنیم. با استفاده از مقدار جدید برای شعاع زمین که ۶۳۷۵ کیلومتر است، حجم زمین برابر است با

فرمول

جرم زمین
ما نمی توانیم زمین را روی یک کفه ترازو قرار دهیم تا از این روش جرم زمین را بدست آوریم در نتیجه از روش غیر مستقیم استفاده می کنیم.

فرمول جرم زمین

قانون گرانش نیوتن به صورت زیر بیان می شود:
نیروی جاذبه دو طرفه میان دو جسم، نسبت مستقیم با حاصلضرب جرم هایشان و نسبت معکوس با مجوز فاصله بین مرکز دارد.

چگالی زمین
چگالی یک جسم به ما  در رابطه با ماهیت فیزیکی  جسم می گوید. مثلا سیاره زحل بیشتر توپی از گاز است که دارای جوی ضخیم است و اگر آن را داخل یک اقیانوس بیاندازیم در روی سطح آب باقی می ماند. چون چگالی اش از آب کم تر است، اما چگالی زمین برابر ۷/۲ گرم بر سانتی متر مکعب است.

نوشته شده توسط & ثبت شده در فیلم و سینما.

Little Fockers
فیلم «Little Fockers» در اولین هفته از نمایش با فروش ۳۰,۸۳۳,۶۶۵ دلار در مقام اول جدول پرفروش‏ترین‏های سینمای جهان قرار گرفت. هزینه ساخت این فیلم ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار برآورد شده است.

سبک فیلم : کمدی
کارگردان: Paul Weitz
فیلم‏نامه: John Hamburg, Larry Stuckey
ناشر فیلم: DW Films, DW Studios, Everyman Pictures
زمان: ۹۸ دقیقه

بازیگران اصلی:
Robert De Niro در نقش Jack Byrnes
Ben Stiller در نقش Greg Focker
Owen Wilson در نقش Kevin Rawley
Dustin Hoffman در نقش Bernie Focker
Erika Jensen در نقش Party Parent
Barbra Streisand در نقش Roz Focker
Blythe Danner در نقش Dina Byrnes
Teri Polo در نقش Pam Focker
Jessica Alba در نقش Andi Garcia
Laura Dern در نقش Prudence
Kevin Hart در نقش Nurse Louis
Daisy Tahan در نقش Samantha Focker
Colin Baiocchi در نقش Henry Focker
Thomas McCarthy در نقش Dr. Bob
Harvey Keitel در نقش Randy Weir

خلاصه فیلم:
نزدیک به ده سال از ازدواج پم (تری پولو) و گرک (بن استیلر)  می گذرد و اکنون به نظر می رسد که گرک توانسته است خود را به زحمت به عنوان یک مرد کامل به پدر زنش (رابرت دنیرو)  ثابت کند. پم و گرک دارای دو فرزند دو قلو هستند و تا چند روز دیگر می خواهند جشن تولد آنها را برگزار کنند و این یعنی رویارویی دوباره ی جک به عنوان پدر زن و گرک به عنوان داماد. دو نفری که رابطه ی بین آنها بشدت شکرآب است و آرزوی هر یک سر به نیست شدن دیگری است.

 

 

 

 

 

True Grit
فیلم «True Grit» در اولین هفته از نمایش با فروش ۲۴,۸۵۰,۰۰۰ دلار در مقام دوم جدول پرفروش‏ترین‏های سینمای جهان قرار گرفت. هزینه تقریبی تولید این فیلم ۳۸٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار برآورد شده است.

سبک فیلم : درام، وسترن، ماجراجویی
کارگردان: Ethan Coen, Joel Coen
فیلم‏نامه: Ethan Coen, Joel Coen
ناشر فیلم: Paramount Pictures, Skydance Productions
زمان: ۱۱۰ دقیقه

بازیگران اصلی:
Jeff Bridges در نقش Rooster Cogburn
Hailee Steinfeld در نقش Mattie Ross
Matt Damon در نقش LaBoeuf
Josh Brolin در نقش Tom Chaney
Barry Pepper در نقش Lucky Ned Pepper
Dakin Matthews در نقش Col. Stonehill
Jarlath Conroy در نقش Undertaker
Paul Rae در نقش Emmett Quincy
Domhnall Gleeson در نقش Moon
Elizabeth Marvel در نقش Mattie (در سن ۴۰ سالگی)
Roy Lee Jones در نقش Yarnell
Ed Corbin در نقش Bear Man
Leon Russom در نقش Sheriff
Bruce Green در نقش Harold Parmalee
Candyce Hinkle در نقش Boarding House Landlady

خلاصه فیلم:
متی روز ۱۴ سالگی ( هیلی ستینفلد ) به دنبال قتل پدرش بدست تام چنی ( جاش برولین ) تصمیم می گیرد تا به هر شکلی که شده انتقام پدرش را بگیرد. اما او نمی تواند به تنهایی با این جانی های خطرناک بجنگد، بنابراین او به سراغ یکی از بداخلاق ترین کلانترهای آمریکا به نام روستر  (جف بریجز) می رود و از او خواهش می کند که در این سفر او را همراهی کند. اما این کلانتر اصلا سر سازگاری با کسی ندارد و…

 

 

 

 

 

TRON: Legacy
فیلم  «TRON: Legacy» در دومین هفته از نمایش با فروش ۱۹,۱۵۱,۴۹۸ دلار در مقام سوم قرار گرفت و فروش کلی خود را به ۸۷,۳۷۳,۷۰۳ دلار رساند.

 

The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader
فیلم  «تاریخ نگار نارنیا : سفر اسرار آمیز تردیر» در سومین هفته از نمایش با فروش ۹,۴۷۸,۰۴۳ دلار در مقام چهارم قرار گرفت و فروش کلی خود را به ۶۲,۵۹۷,۰۳۰ دلار رساند.

 

Yogi Bear
فیلم «یوگی خرسه» در هفته دوم  با فروش ۷,۸۳۵,۰۰۰ دلار در مقام پنجم قرار گرفت و فروش کلی خود را به ۳۵,۸۲۰,۰۰۰ دلار رساند.

نوشته شده توسط & ثبت شده در فیلم و سینما.

TRON: Legacy
فیلم « TRON: Legacy» در اولین هفته از نمایش با فروش ۴۴,۰۲۶,۲۱۱ دلار در مقام اول جدول پرفروش‏ترین‏های سینمای جهان قرار گرفت. هزینه ساخت این فیلم ۳۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

سبک فیلم : اکشن، حادثه ای، تخیلی
کارگردان: Joseph Kosinski
فیلم‏نامه: Edward Kitsis,Adam Horowitz
ناشر فیلم: LivePlanet, Walt Disney Pictures
زمان: ۱۲۷ دقیقه

بازیگران اصلی:
Jeff Bridges  در نقش  Kevin Flynn / Clu
Garrett Hedlund  در نقش  Sam Flynn
Olivia Wilde  در نقش  Quorra
Bruce Boxleitner  در نقش  Alan Bradley / Tron
James Frain  در نقش  Jarvis
Beau Garrett  در نقش  Gem
Michael Sheen  در نقش  Castor / Zuse
Anis Cheurfa  در نقش  Rinzler
Serinda Swan  در نقش  Siren #2
Yaya DaCosta  در نقش  Siren #3
Elizabeth Mathis  در نقش  Siren #4
Kis Yurij  در نقش  Half Faced Man
Conrad Coates  در نقش  Bartik
Daft Punk  در نقش  Masked DJ’s
Ron Selmour  در نقش  Chattering Homeless Man

خلاصه فیلم:
سم (گارت هدلوند) فرزند برنامه نویس بسیار باهوشی به نام کوین فلین (جف بریجز) است که در اواخر دهه ی هشتاد بعد از اینکه روی یک برنامه کامپیوتری تحقیق می کرد،  به شکلی ناگهانی و مشکوک مفقود شد. اکنون سم مدتهاست که به تنهایی سعی در یافتن دلیل مفقود شدن پدرش دارد و بنظر می رسد که هرگز نتواند به هدف خودش برسد. آلن برادلی (بروس بوکسلیتنر)، دوست قدیمی کوین، به تازگی به سم گفته است که صفحه ای مجهول به دستش رسیده که به نظر می رسد از طرف پدرش باشد! حالا سم که بسیار کنجکاو شده است تصمیم می گیرد که به هر شکل ممکن از قضیه مطلع شود، اما بعد از مدتی متوجه می شود که خودش در دنیایی دیجیتالی قرار گرفته است که باید برای زنده ماندن از تمام موانع عبور کند، درست مانند پدرش که به مدت ۲۰ سال در این دنیا گرفتار بوده است!

 

 

 

 

 

Yogi Bear
فیلم «یوگی خرسه » در اولین هفته از نمایش با فروش ۱۶,۴۱۱,۳۲۲ دلار در مقام دوم جدول پرفروش‏ترین‏های سینمای جهان قرار گرفت.هزینه تقریبی تولید این فیلم ۱۷۰ میلیون دلار برآورد شده است.

سبک فیلم : انیمیشن، کمدی، ماجراجویی
کارگردان: Eric Brevig
فیلم‏نامه: Jeffrey Ventimilia, Joshua Sternin
ناشر فیلم: Warner Bros. Pictures, Sunswept Entertainment
زمان: ۸۰ دقیقه

بازیگران اصلی:
Dan Aykroyd  با صدای  Yogi Bear
Justin Timberlake  با صدای  Boo Boo
Anna Faris  در نقش  Rachel
Tom Cavanagh  در نقش  Ranger Smith
T.J. Miller  در نقش  Ranger Jones
Nathan Corddry  در نقش  Chief of Staff
Andrew Daly  در نقش  Mayor Brown
Josh Robert Thompson  با صدای  Narrator
David Stott  در نقش  Mayor’s Tailor
Greg Johnson  در نقش  Dirty Shopper
Christy Quillam  در نقش  Stylist
Patricia Aldersley  در نقش  Elderly Purse Lady
Tim McLachlan  در نقش  Purse Snatcher
Hayden Vernon  در نقش  Security Guard
Dean Knowsley  در نقش  Security Guard

خلاصه فیلم:
پارک ملی یلو استون در حال آماده شدن برای برپایی جشن صدمین سال شکل گیری خود است. اما ممکن است این آخرین جشنی باشد که برگزار می شود شهردار براون قصد دارد تا پارک را تعطیل کند و زمین های آن را بفروشد. این کار باعث می شود که یوگی (دن آیکروید)  و دوستش بوبو (جاستین تیمبرلک)  خانه ی خود را از دست بدهند به همین علت و برای نجات پارک آنها با کمک دوستان دیگرشان یک نیروی ویژه تشکیل می دهند تا از محل زندگی خود محافظت کنند و …

 

 

 

 

 

The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader
فیلم  « تاریخ نگار نارنیا : سفر اسرار آمیز تردیر » در دومین هفته از نمایش با فروش ۱۲,۳۸۸,۶۶۲ دلار در مقام سوم قرار گرفت و فروش کلی خود را به ۴۲,۷۵۲,۲۳۷ دلار رساند. هزینه تقریبی تولید این فیلم ۱۵۵ میلیون دلار برآورد شده است.

سبک فیلم : ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی
کارگردان: Michael Apted
فیلم‏نامه: Christopher Markus,Stephen McFeely
ناشر فیلم:  Twentieth Century Fox Film Corporation
زمان: ۱۱۳ دقیقه

بازیگران اصلی:
Georgie Henley  در نقش  Lucy Pevensie
Skandar Keynes  در نقش  Edmund Pevensie
Ben Barnes  در نقش  Caspian
Will Poulter  در نقش  Eustace Scrubb
Gary Sweet  در نقش  Drinian
Terry Norris  در نقش  Lord Bern
Bruce Spence  در نقش  Lord Rhoop
Bille Brown  در نقش  Coriakin
Laura Brent  در نقش  Lilliandil
Colin Moody  در نقش  Auctioneer
Tilda Swinton  در نقش  The White Witch
Anna Popplewell  در نقش  Susan Pevensie
William Moseley  در نقش  Peter Pevensie
Shane Rangi  در نقش  Tavros
Arthur Angel  در نقش  Rhince

خلاصه فیلم:
لوسی ( جورجی هنلی )، ادموند ( اسکندر کینس ) و پسر عمویشان دوباره به سرزمین نارنیا باز می‏گردند اما این بار از طریق یک تابلوی نقاشی. بازگشتی دوباره به سرزمین جادویی و سحر آمیز نارینا و این بار مسافرت با کشتی به دنیای فوق العاده و ناشناخته تریدر. آنها باید به شاهزاده جوان، کاسپین ( بن بارنس ) کمک کنند تا در یک ماجراجویی باور نکردنی با سفر به تریدر یک نگاره باستانی را پیدا کنند و …

 

 

 

The Fighter
فیلم  «مبارز» در دومین هفته از نمایش با فروش ۱۲,۱۳۵,۴۶۸ دلار در مقام چهارم قرار گرفت و فروش کلی خود را به ۱۲,۵۶۹,۴۰۳ دلار رساند. هزینه تقریبی تولید این فیلم ۲۵ میلیون دلار بوده است.

سبک فیلم : بیوگرافی، درام، ورزشی
کارگردان: David O. Russell
فیلم‏نامه: Scott Silver,Paul Tamasy
ناشر فیلم: Closest to the Hole Productions, Mandeville Films
زمان: ۱۱۵ دقیقه

بازیگران اصلی:
Georgie Henley  در نقش  Lucy Pevensie
Skandar Keynes  در نقش  Edmund Pevensie
Ben Barnes  در نقش  Caspian
Will Poulter  در نقش  Eustace Scrubb
Gary Sweet  در نقش  Drinian
Terry Norris  در نقش  Lord Bern
Bruce Spence  در نقش  Lord Rhoop
Bille Brown  در نقش  Coriakin
Laura Brent  در نقش  Lilliandil
Colin Moody  در نقش  Auctioneer
Tilda Swinton  در نقش  The White Witch
Anna Popplewell  در نقش  Susan Pevensie
William Moseley  در نقش  Peter Pevensie
Shane Rangi  در نقش  Tavros
Arthur Angel  در نقش  Rhince

خلاصه فیلم:
میکی وارد ( مارک والبرگ ) بوکسوری قدرتمند است که برای حریفانش حکم یک کابوس را دارد! او سخت برای قهرمانی و برنده شدن در رینگ تلاش می کند و در کنار این تلاش نباید از زحمات نابرادری اش دیکی ( کریستین بیل ) غافل بود. او با تشویق های پی در پی و آموزش هایی که به میکی می دهد او را تبدیل به یکی از بزرگترین بوکسورهای جهان کرده است اما دیکی به مواد مخدر از نوع کراک اعتیاد دارد و همین مشکل باعث می شود که زندگی برادرش نیز تحت تاثیر این جریان قرار بگیرد و …

 

 

 

Tangled
انیمیشن «گرفتار» در هفته چهارم با فروش ۸,۷۷۵,۳۴۴ دلار در مقام پنجم قرار گرفت و فروش کلی خود را به ۱۲۷,۹۱۸,۲۷۶ دلار رساند.

نوشته شده توسط & ثبت شده در فرهنگی و هنری, مقاله و دانستنی‌ها.

چندی پیش، یادداشتی از صاحب این قلم در این مکان منتشر شد، که بازخوردهای فراوانی داشت. عنوان یادداشت «جنایت علیه زبان فارسی» بود و غرض از نگارش آن، انتقاد به نظام نامنتظم نامه نگاری های اداری کشور. اما متاسفانه شاهد آن بودم که بسیاری از خوانندگان آن مطلب، از سویی دیگر به ماجرا نگریسته بودند. گروهی با اشاره به آن یادداشت، از ظلمی که به زبان فارسی و فرهنگ ایرانی می رود، شکایت کرده و یاد از ایران باستان و دوران شکوه کرده بودند، و گروهی دیگر در پاسخ به دسته نخست، به زبان فارسی تاخته و آن را لهجه ای از لهجه های زبان عربی خوانده بودند.

به اعتقاد نگارنده آن سطور و این سطور، هیچ یک از سه زبان فارسی و عربی و تؤرکی بر دیگری امتیازی ندارد و اصولا این سه فرهنگ در طول تاریخ با یکدیگر همراه بوده و راه پیموده اند. آنان که با شمشیر به جان هم افتاده اند و کشته اند و غارت کرده اند، پادشاهان بوده اند. آنچه ما از آن سخن می گوییم، فرهنگ است، نه زور بازو! این که پادشاه ایرانی، تنها برای کشورگشایی و ارضای حس قدرت طلبی خود، به هندوستان حمله می کند و مردم آن کشور را می کشد و اموال شان را به غارت می برد، مایه فخر ایرانیان نیست. این که خلیفه عرب، دست بر شکم می نهد و فرمان کشتار می دهد، موجب نازش اعراب نخواهد بود. این که فلان پادشاه عثمانی، در فلان سال، اهالی فلان منطقه را می کشد و سپاهی خونخوار و جنگجو ترتیب می دهد، افتخاری برای ما مردم تؤرک زبان نخواهد بود. این چه فخری است که بوی خون مردم بی گناه می دهد؟

خون هایی که پادشاهان ایران و عرب و تؤرک به زمین ریخته اند، مایه شرم می توانند بود، نه افتخار. آنچه مایه سربلندی ماست، فرهنگ است. فرهنگی که در میان فارس زبانان حافظ و سعدی و خیام می آفریند و در تؤرکی افسانه ای چون دده قورقود و بزرگانی چون فضولی و شهریار، و در میان عرب زبانان، بزرگانی چون متنبی و ابوالعلاء معری و شیخ اکبر محیی الدین ابن عربی.

و اگر نیکو بنگریم، خواهیم دید که آنجا که جای پادشاهان و سپاهیان شان است، همه جنگ است و جدال، و آنجا که پای اهل فرهنگ در میان است، همه خوشرویی و یکدلی است. من ایمان دارم که حافظ، به عنوان شاعری فارسی زبان، هیچ دشمنی ای با مردم تؤرک زبان و عرب زبان نداشته است. و نه تنها دشمنی نداشته، که از آنان بهره ها گرفته است. بیایید تعصب را کنار بگذاریم و پادشاهان خوانخوار را به حال خویش رها کنیم، تا ببینیم که اتفاقا سه فرهنگ فارسی و تؤرکی و عربی، نزدیک ترین فرهنگ ها به یکدیگرند. بیایید، از تاریخ، صفحه ای دیگر بخوانیم. صفحه ای که در آن، بزرگترین شاعران ایرانی، که پرچم داران فرهنگ ایران زمینند، در میان بیت های نغزشان، به عربی می سرایند؛

الا یا ایها الساقی ادر کأساً و ناولها

که عشق آسان نمود اول، ولی افتاد مشکلها

حافظ

سل المصانع رکباً تهیم فی الفلواتی

تو قدر آب چه دانی که در کنار فراتی؟

سعدی

به شکرخنده اگر می ببرد جان مرا

متع الله فوادی بحبیبی ابدا

مولوی

این، همان صفحه از تاریخ است که می توان بدان افتخار کرد. صفحه ای که در آن سخن از کشتار نیست. و در آن، میان تؤرک و فارس و عرب، هیچ دشمنی نیست، هرچه هست، دوستی است و یکدلی، چنان که جناب مولوی فرمود؛

پس زبام محرمی خود دیگر است

همدلی از همزبانی خوشتر است…

آن پادشاهان خونریز بودند که به بهانه بیگانگی، جان های متحد ما را به تفرقه می انداختند، تا خود کشورگشایی کنند. و کلام شاعران چنان است که شهریار درباره ملامحمد فضولی میگوید؛

تؤرکی، فارسی، عربی ده نه فضایل واریمیش

که فضولی کیمی بیر شاعر عارف دوغولور؟

(در تؤرکی و فارسی و عربی، چه فضایلی است که شاعری عارف، چونان فضولی می پرورد؟)

باری، اهل فرهنگ، همچون ملامحمد فضولی اند، که لیلی و مجنون او به زبان تؤرکی، دل از تؤرکان می برد و ساقی نامه اش هوش  از فارس زبانان می رباید… او خود تؤرک زبان است، اما چه نیکو به فارسی می گوید؛

نیستی فنته ولی زین سبب انداخته است

انتساب تو جدل در عرب و تؤرک و عجم!

ویا در جایی دیگر می گوید؛

نیستم شرمنده هر مهمان که سوی من رسد

خواه از تؤرک آید و خواه از عرب، خواه از عجم

چه فرقی می کند که ما تؤرک باشیم یا فارس، ما افتخار می کنیم که بزرگانی چون اینان داشته ایم، که می دانستند درد چیست و کجاست، و فریاد «همدلی از همزبانی خوشتر است» را به خاطر همین دردشناسی سر داده اند. مگر می توان منکر بهره گیری شاملوی بزرگ، از ناظم حکمت بزرگ شد؟ مگر می توان منکر تاثیر شاعران بزرگ فارس، بر شاعران تؤرک شد؟ مگرمی توان ادعا کرد که سعدی شیرازی، از متنبی بهره نگرفته است؟ مگر می توان منکر بهره مندی مولوی از کلمات عارفان بزرگ عرب زبان و به ویژه ابن عربی شد؟

در حیرتم از کسانی که کورکورانه در پی کوردلی افتاده اند که زبان فارسی را الکن می داند! اگر زبان فارسی الکن است، پس چطور طی قرون و سالیان مردمان بسیاری بدین زبان سخن گفته اند و آثار بلندمرتبه ای آفریده اند؟!

و در حیرتم از کسانی که می خواهند تمام کلمات غیرفارسی را از زبان فارسی بروبند! چه زبانی خواهد شد زبان فارسی اگر کلمات دخیل در آن نباشند! بی شک بارها و بارها سخت تر و دشوارتر از نامه ای خواهد شد، که در نوشته پیشین بدان اشاره شد.

ای کاش مقال و مجال تنگ نبود و می شد کلامی درباره مولوی گفت. شاعری که امروز، گروهی با گروهی دیگر بر سر تؤرک یا فارس بودن او بر سر جنگند! و البته مولوی نه تؤرک است، نه فارس. او انسان است. انسان است که می گوید؛

سختگیری و تعصب خامی است…

در این باره، در آینده  بیشتر سخن خواهیم گفت…

نوشته شده توسط & ثبت شده در مد.

دلچه و گابانا یا به اختصار (D&G) یکی از معروف‌ترین نام‌ها در جهان فشن است که بعضا در سایر حوزه‌ها هم به چشم می خورد. نام این کمپانی بر اساس اسم و فامیل رئیسان این کمپانی تعیین شده است. این نام در حقیقت نام یکی از سالن های مشهور و سطح بالای فشن است که دومنیکو دلچه و استفانو گابانا آن را تاسیس کرده اند. شرکت دلچه و گابانا درکشور ایتالیا و در نزدیکی میلان واقع شده است .
دومنیکو دلچه و استفانو گابانا برای طراحی لباس در صنعت هالیوود بسیار مشهور هستند. آنها لباس هایی را برای مدونا، ژیسل بوندچن، مونیکا بلوچی، ایزابل روسلینی، کایلی مینوگ، نیکول کیدمن، دمی مور و بسیاری از افراد مشهور دیگر طراحی کرده اند.

دلچه و گابانا:
اولین ملاقات دومنیکو دلچه ۱۳ سپتامبر سال ۱۹۵۸ در نزدیک پالرمو سیسیلی ایتالیا و استفانو گابانا روز ۱۴ نوامبر سال ۱۹۶۲ درمیلان متولد شد. دلچه طراحی فشن را درسیسلی فراگرفت و در کارگاه لباس کوچک خانوادگی مشغول به کار بود. اما گابانا در زمینه فشن تحصیلاتی ندارد و طراحی گرافیک خوانده است.
این دو نفر برای نخستین بار یکدیگر را در سال ۱۹۸۰ در میلان ملاقات کردند، کمپانی دوچله گابانا در سال ۱۹۸۰ میلادی کار خودش را رسما شروع کرد زمانی که به عنوان دستیار برای یک کارگاه هنری کار می کردند. آنها شغل حرفه ای مشترک خود را در سال ۱۹۸۲ آغاز کردند.
در سال ۱۹۸۵ زمانی که برگزار کنندگانMilano Collezioni از دلچه و گابانا دعوت کردند تا در نمایش فشنی برای معرفی استعدادهای جدید شرکت کنند، آنها نام مشترک خود (دلچه و گابانا) را ایجاد کردند.
نمایش اولین مجموعه:
یک سال بعد در سال ۱۹۸۶ آنها نخستین مجموعه آماده پوشیدن زنانه مستقل خود را ارائه کردند که مورد تحسین جهانی قرار گرفت. این برند به زودی با ورود به عرصه‌ی لباس های کشباف، لباس شنا و لوازم جانبی توسعه یافت و سپس شعبه لباس مردانه و عطر خود را وارد بازار کرد. آنها در سال ۱۹۹۰ نخستین مجموعه مردانه خود را نمایش دادند.

نخستین بوتیک دلچه و گابانا در سال ۱۹۸۹ در توکیو ژاپن افتتاح شد. پس از آن در میلان و هنگ کونگ نیز فروشگاه هایی افتتاح شد.
در سال ۱۹۹۹ دلچه و گابانا فروشگاه خود را در لندن باز کردند.
سبک دلچه و گابانا:
دلچه و گابانا بسیاری از اوقات از فیلم های معتبر ایتالیایی برای طراحی مجموعه های خود الهام می گیرند. دومینکو دلچه گفت: (( ما مجموعه خود را مانند یک فیلم طراحی می کنیم. ما به یک داستان فکر می کنیم و سپس لباس ها را متناسب با آن طراحی می کنیم)).
دلچه و گابانا ادعا می کنند که بیشتر به خلق بهترین و مناسبترین مدل توجه می کنند، تا اینکه فقط به گرایشات و سبک فصلی توجه کنند.

نشانه های مشخصه تجاری دلچه و گابانا، لباس زیر به عنوان لباس رو، کت شلوارهای راه راه باریک گنگستری، کتهایی که به شکلی اغراق آمیز طرح دار و تزئین شده است، و رنگ سیاه می باشد.
دلچه و گابانا اساسا برای خلق مدلهای زنانه کاملا ساده و بینهایت جذاب و فریبنده خود معروف هستند. به آنها لقب«جورج و گیلبرت فشن ایتالیا» را داده اند.
برندهای اصلی دلچه و گابانا؛Dolce&Gabbana یا D&G:
دلچه و گابانا دو برند اصلی دارد:
Dolce&Gabbana:که به کالاهای لوکس و گرانقیمت اختصاص دارد و رسمی تر و دائمی تر است و بیشتر پاسخ گوی گرایشات طولانی مدت است تا تغییرات فصلی.
این برند، لباس شنا، لباس زیر، عینک آفتابی، عطر و کیف نیز عرضه می کند.



D&G: برند غیر رسمی تر این دونفر است و سعی می کند به جای دنبال کردن گرایشات فصل، آنها را ایجاد کند. این برند جوان پسندتر و پر زرق وبرق تر است. این برند هم علاوه بر لباس، لباس شنا، لباس زیر، عینک آفتابی، عطر، جواهرات و ساعت نیز تولید می کند.



D&G Junior :یک برند جداگانه است که لباس های کودکان زیر ۱۱ سال را تهیه می کند. همانند برند بزرگسال D&G، این برند هم گرایشات فصلی دختران و پسران این سنین را دنبال می کند.
ثروت سرشار دلچه و گابانا:
در سال ۱۹۹۷ گردش مالی شرکت دلچه و گابانا ۴۰۰ میلیون دلار اعلام شد و دلچه و گابانا گفتند که از سن ۴۰ سالگی بازنشسته می شوند؛ وعده ای که خوشبختانه آن را انجام ندادند.
در سال ۲۰۰۵ گردش مالی شرکت آنها به ۵۹۷ میلیون دلار رسید.

آنها در اکتبر ۲۰۰۶ نخستین رستوران خود را در میلان افتتاح کردند.
در سال ۲۰۰۸، عطرLight Blue دلچه و گابانا توسط جوایز فی فی آمریکا و جوایز آکادمی عطر دنیا، به عنوان بهترین عطر مردانه سال انتخاب شد.
امروزه ادکلن های خوشبو این کمپانی شهرت بسیار فراوانی را در عرصه عطر و ادکلن پیدا کرده است . همچنین این ادکلنها طرفداران زیادی در اروپا مخصوصا ایتالیا و ایران و کشورهای عربی نیز دارد.در حال حاضر این کمپانی سه هزار و صد و چهل هزار نفر کارمند و کارگر دارد.








نوشته شده توسط & ثبت شده در وبلاگ نويسي.

این روزها اینترنت بازاریابی غیر مجازی را بی معنی می کند و ما اساسا در وب فضای نا محدودی را در اختیار داریم. اگر شرکت ها بخواهند مطالب یا عکس بیشتری را در وب سایت خود قرار دهند، با محدودیت فضا  روبرو نمی شوند و آن صفحه را بزرگتر می کنند. در رسانه های قدیمی، مدت زمان و طول پیام بر رساندن پیام تاثیر می گذاشت اما این محدودیت ها در وب وجود ندارد. متاسفانه در برخی از مشاغل، اینترنت به محل دفن چیزهای بی ارزش تبدیل شده است.
شما بعنوان صاحب یا بازاریاب یک شرکت، ممکن است ناخواسته  وبلاگ خود را به محل آنلاین دفن چیزهای بی ارزش تبدیل کرده باشید. در ستون فرعی و راهنمای کاربر در بسیاری از وبلاگ ها چیزهای اضافی وجود دارد که بینندگان را گیج می کند و دیگر محتوای وبلاگ را نمی خوانند و بازدید کننده ی ثابت نمی شوند. امروز چند دقیقه وقت بگذارید و مواردی که باعث شده وبلاگ شما جذابیت خود را از دست بدهد را پاک کنید.
۱) کلیدهای اشتراک اضافی
آیا می دانید  دیگران چطور از محتوای وبلاگ شما در وب استفاده می کنند؟ باید با استفاده از تحلیل گر وب و با توجه به بازدید از طریق کانال های رسانه های اجتماعی و پست الکترونیک، بخش عمده کسانی که زیاد به وبلاگ شما می آیند را شناسایی کنید.
آزمایشات انجام شده ثابت می کند که کاهش گزینه های اشتراک موجود باعث می شود که بازدید کنندگان بیشتری را از مراجعه کنندگان به رسانه های اجتماعی موجود داشته باشید.
۲) بلاگرول
آیا توجه به دیگر شرکت ها و افراد مهم در صنعت شما، برای شما مهم است ؟ مسلما می گویید بله. آیا قرار دادن آنها در یک فهرست در حالی که بخش ارزشمندی از وبلاگ شما را اشغال می کنند راه خوبی برای توجه به آنهاست؟ خیر ! در مورد این شرکت ها بنویسید و از طریق مقاله ها و نوشته هایتان با وبلاگ های آنها ارتباط داشته باشید و آن بلاگرول زننده را از ستون فرعی خود حذف کنید. اگر در نوشته های خود از آن شرکت ها و افراد بنویسید، بیشتر به آنها اشاره می شود و کمک می کند که شما در مورد موضوعات صنعتی مهم فکر کنید.
۳) انتشار اخبار
وبلاگ محلی برای انتشار اخبار نیست. البته مهم است که اخبار شرکت و اظهارات را بگنجانید اما این کار را در صفحه ای دیگر انجام دهید که بازدید کنندگان بتوانند از محتوای اصلی و خط مشی شما براحتی آگاه شوند.
۴) وجود نامربوط بخش هایی در ستون های فرعی
با دقت به ستون فرعی وبلاگ خود نگاه کنید. چه بخشی را در ستون فرعی مشاهده می کنید که نمی تواند به حل اهداف شرکت کمک کند؟ همین حالا این بخش ها را پاک کنید. بهتر است که ابزار های جدیدی را برای ستون فرعی وبلاگ خود امتحان کنید. اما اگر این ابزار ها به بازدید کنندگان جهت یافتن مطالب و چیزهایی در مورد شرکت کمکی نکند، نباید آنها را بکار برید.
۵) دیگرگزینه های راهنما
کلید های راهنمای وبلاگ شما باید مانند دیگر قسمت های وب سایت شما باشد. هم چنین می توانید از کلید های راهنما برای گروه بندی ها و ضمیمه ها نیز استفاده کنید. هرچند که افزودن پیوند های دیگر به راهنمای اصلی وبلاگ نیز بسیار ساده است زیرا این وبلاگ وب سایت حقیقی شما نمی باشد. این راهنماهای دیگر فضای مهمی را در بر می گیرد و تعداد بازدید کنندگانی را که بر روی پیوند ها، پیوند هایی که به نظرتان باید در راهنمای اصلی شما از جمله صفحه یا صفحات تولید قرار گیرد، کلیک می کنند کاهش می دهد.
آیا شما موافق حذف موارد بالا می باشید؟ در این صورت چه موارد دیگری را به وبلاگ خود اضافه می کنید؟